Νέες καμπάνιες από Δέλτα και McCann Athens

Στη νέα καμπάνια της McCann για τα Vitaline Go Protein από τη Δέλτα, και την αντίστοιχη καμπάνια λανσαρίσματος για τα Vitaline Puddings, ένα κεσεδάκι γίνεται το «Μήλον της Έριδος» ανάμεσα σε έναν λάτρη της γυμναστικής και σε έναν απλό καθημερινό δραστήριο τύπο.

Η ιδέα βασίζεται στο insight ότι συχνά οι άνθρωποι που γυμνάζονται τείνουν να πιστεύουν ότι η πρωτεΐνη είναι προνόμιό τους, ότι μόνο αυτοί τη χρειάζονται και την αξίζουν.

Η αλήθεια όμως είναι ότι η πρωτεΐνη είναι συνώνυμο της κίνησης και κάθε δυναμικού lifestyle, είτε αυτό περιλαμβάνει άθληση είτε όχι. Συνεπώς, δεν είναι ανάγκη να τρέχει κανείς χιλιόμετρα για να πάρει πρωτεΐνη. Ακόμα κι αν, κάποιος τρέχει πίσω από τα παιδιά του ή εξαιτίας της δουλειάς του, την πρωτεΐνη του, είτε σε επιδόρπιο είτε σε γλυκό, θα τη χρειαστεί.

Keywords
Τυχαία Θέματα