Ο οίκος Gucci εν αναμονή μεγάλου rebranding

Το luxury brand του ομίλου Kering , Gucci, το οποίο είναι υπεύθυνο για το ήμισυ των πωλήσεων της εταιρείας και της πλειονότητας των κερδών της, αναμένει την υλοποίηση δραστικού rebranding με σκοπό να ανταγωνιστεί τον μεγάλο του αντίπαλο LVMH.

Τα rebrandings αποτελούν μια δύσκολη υπόθεση για τα μεγάλα luxury brands, τα οποία αντλούν τα κέρδη ακριβώς από την ισχύ της επωνυμίας. Ωστόσο, ο οίκος Gucci

ενδέχεται να έχει υποφέρει, όχι όμως από την παραμονή στο ίδιο πλαίσιο, αλλά από τις πολλαπλές αλλαγές.

Οι παρατηρητές αναζητούν πλέον μεγαλύτερη συνέπεια από ένα brand το οποίο χρειάζεται να συνομιλήσει με τους παραδοσιακούς πελάτες του, οι οποίοι αναζητούν την ήσυχη πολυτέλεια.

Στο μεταξύ, οι προσδοκίες από το λανσάρισμα, κατά τη διάρκεια της προσεχούς Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου είναι υψηλές, με τους buyers και τους επενδυτές να περιμένουν από το brand να τους ενθουσιάσει για μια ακόμη φορά. Ο οίκος Gucci ετοιμάζεται να λανσάρει την πρώτη του συλλογή υπό τον νέο Creative Director του, Sabato de Sarno.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα