Οι εργαζόμενοι της McDonald’s πρωταγωνιστούν στη νέα της καμπάνια

Την πρωτοβουλία «1 στους 8» εγκαινίασε η McDonald’s, θέλοντας να γιορτάσει το γεγονός πως ένας στους οκτώ Αμερικανούς έχει εργαστεί για την εταιρεία. Τα μέλη της πρωτοβουλίας «1 στους 8» θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις, να γίνουν μέντορες κ.ά.

Σε αυτό το πλαίσιο, η McDonald’s δημιούργησε καμπάνια που αποτελείται εξ ολοκλήρου από τους εργαζομένους των εστιατορίων της, αναδεικνύοντας τις πραγματικές τους ιστορίες, με προβολή σε TV, SoMe και digital.

H McDonald’s διοργάνωσε, επίσης, την

πρώτη γιορτή επιστροφής για τη δράση «1 στους 8», στη Νέα Υόρκη. Μεταξύ των μελών που παρευρέθηκαν ήταν ο συγγραφέας best-seller των New York Times και εκπαιδευτής, Peloton Cody Rigsby, ο σεφ του εστιατορίου, Harold Villarosa και η τηλεοπτική παρουσιάστρια, ηθοποιός και επιχειρηματίας Alejandra Espinoza.

Αφορμή για τη δράση «1 στους 8» ήταν ένα limited-edition μπουφάν letterman, σχεδιασμένο από τον «απόφοιτο» της McDonald’s και ιδρυτή της μάρκας lifestyle Robotic Minds Concept, Kendall Hurns. Για κάθε σακάκι που πωλείται, η McDonald’s θα συνεισφέρει οικονομικά ώστε να βοηθήσει τα μέλη της να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα