Οι εργαζόμενοι της McDonald’s πρωταγωνιστούν στη νέα της καμπάνια
Την πρωτοβουλία «1 στους 8» εγκαινίασε η McDonald’s, θέλοντας να γιορτάσει το γεγονός πως ένας στους οκτώ Αμερικανούς έχει εργαστεί για την εταιρεία. Τα μέλη της πρωτοβουλίας «1 στους 8» θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις, να γίνουν μέντορες κ.ά.
Σε αυτό το πλαίσιο, η McDonald’s δημιούργησε καμπάνια που αποτελείται εξ ολοκλήρου από τους εργαζομένους των εστιατορίων της, αναδεικνύοντας τις πραγματικές τους ιστορίες, με προβολή σε TV, SoMe και digital.
H McDonald’s διοργάνωσε, επίσης, την
Αφορμή για τη δράση «1 στους 8» ήταν ένα limited-edition μπουφάν letterman, σχεδιασμένο από τον «απόφοιτο» της McDonald’s και ιδρυτή της μάρκας lifestyle Robotic Minds Concept, Kendall Hurns. Για κάθε σακάκι που πωλείται, η McDonald’s θα συνεισφέρει οικονομικά ώστε να βοηθήσει τα μέλη της να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους.
(Πηγή: MediaPost)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Συγκλονιστικό τηλεοπτικό οδοιπορικό στην πρώτη γραμμή της Γάζας
- Π. Λιάκουρας (Πα. Πει.) στο NaftemporikiTV: Μονόδρομος για τον Νετανιάχου είναι να εξαφανίσει τη Χαμάς
- «Βγάλτε με από εδώ»: Έως 50.000 δολάρια το κόστος για ιδιωτικά τζετ στο Ισραήλ
- Τέλος παραγωγής για το Volkswagen Up και e-Up
- Εθνικός Δρυμός, Γεωπάρκα, 53 Natura, 60.000 δασικές αντιρρήσεις και... 17 δασολόγοι για όλη την Κρήτη
- Import prices on a downward trend – Drop 14.6% in August
- Προγράμματα κατάρτισης 30.000 ανέργων με επίδομα 1.000 ευρώ - Ανοίγουν την Τετάρτη οι αιτήσεις
- ΑΔΜΗΕ: Επενδύσεις €5,7 δισ. στο νέο 10ετές πρόγραμμα ανάπτυξης 2024-2033
- Γερμανία: Οι δυνάμεις ασφαλείας προειδοποιούν για κύμα αντισημιτικών εκδηλώσεων
- ΑΔΜΗΕ: Επενδύσεις €5,7 δισ. στο νέο 10ετές πρόγραμμα ανάπτυξης 2024-2033
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Μνημόνιο συνεργασίας της Lidl με το ΑΠΘ
- Οι εργαζόμενοι της McDonald’s πρωταγωνιστούν στη νέα της καμπάνια
- H Avion Films στην παγκόσμια καμπάνια της Google Chrome
- Global Summit WPI: Αναλύοντας τη δυναμική ενός networked model
- Στην Αθήνα σε λίγες μέρες το διεθνές συνέδριο EASA, από το ΣΕΕ
- Tη Ristart επέλεξε το brand BioBran κατόπιν spec
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Οι εργαζόμενοι της McDonald’s πρωταγωνιστούν στη νέα της καμπάνια
- Στην Αθήνα σε λίγες μέρες το διεθνές συνέδριο EASA, από το ΣΕΕ
- Tη Ristart επέλεξε το brand BioBran κατόπιν spec
- H Avion Films στην παγκόσμια καμπάνια της Google Chrome
- Global Summit WPI: Αναλύοντας τη δυναμική ενός networked model
- Μνημόνιο συνεργασίας της Lidl με το ΑΠΘ
- Spec 680.000 ευρώ από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο
- Από τη 4 Wise Monkeys οι νέες συσκευασίες των Tsakiris Chips
- Η Good Karma δημιουργεί καμπάνια για την ΕΔΑΕ
- H Digital Minds ξεπέρασε τα 600M Views τον μήνα στο YouTube
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ερντογάν: Το Ισραήλ να επιτρέψει την είσοδο ανθρωπιστικής βοήθειας στη Λωρίδα της Γάζας μέσω Αιγύπτου
- Τέσσερις ενδιαφερόμενοι για τη μετεγκατάσταση φυλακών Κορυδαλλού
- Xαμηλό 7 μηνών το Ethereum, κάτω από $27.000 το Bitcoin
- ΑΔΜΗΕ: Επενδύσεις €5,7 δισ. στο επικαιροποιημένο 10ετές πρόγραμμα ανάπτυξης
- Επικαιροποιείται το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας- Άμεση ψηφιοποίηση εφαρμογών
- Νέος κύκλος κατάρτισης για 30.000 ανέργους από τη ΔΥΠΑ
- Citi: Καλύτερα των εκτιμήσεων τα κέρδη, έσοδα στο γ' τρίμηνο
- Κορονοϊός-Γρίπη: Τι προτείνουν οι πνευμονολόγοι για τον εμβολιασμό
- Μητσοτάκης-Han: Στο επίκεντρο η ενίσχυση της οικονομικής συνεργασίας Ελλάδας-Ν. Κορέας
- Χεζμπολάχ: Δεν θα επηρεαστούμε από εκκλήσεις να μείνουμε στο περιθώριο