Παραβλέποντας τη Gen X, τα brands χάνουν τρισεκατομμύρια

Παραβλέποντας τη Gen X (άτομα ηλικίας 45-60 ετών), τα brands χάνουν μια αγορά πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων, διαπιστώνει νέα έκθεση της Wavemaker. Και αυτό, γιατί η Gen X αντιπροσωπεύει το 27% του global spending και με ταχέως αυξανόμενα εισοδήματα και αποταμιεύσεις, εισέρχεται στο πιο αποδοτικό οικονομικά στάδιο της ζωής της.

Η Gen X είναι, επίσης, πιο πιστή στις μάρκες, γεγονός που την καθιστά

πιο πολύτιμη από νεότερους καταναλωτές. 92% των Gen Χers βρίσκονται καθημερινά στα social media και είναι πιο γνώστες της νέας τεχνολογίας από τη Γενιά Ζ (άτομα κάτω των 26 ετών).

Όσον αφορά στο TikTok, η Γενιά Χ αποτελεί το 28% των χρηστών και είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη γενιά στην πλατφόρμα. Παρόλα αυτά, μόλις το 5% των δαπανών των brands για influencer campaigns απευθύνεται στη Gen X. Αξίζει να σημειωθεί πως η L’Oréal Paris είναι ένα brand που έχει αναγνωρίσει την αξία της Gen X.

Η μάρκα αντιμετώπισε το ηλικιακό χάσμα στο social media marketing για να προωθήσει τον ορό Age Perfect Rosy-Oil Serum, συνεργαζόμενη με 10 influencers ηλικίας άνω των 45 ετών. Μάλιστα, ο προσεκτικός τρόπος με τον οποίο η εταιρεία προσέγγισε την καμπάνια, συνέβαλε στην υπέρβαση του engagement KPI κατά 450%.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα