Ποιο brand «τερμάτισε» πρώτο σε ραδιοφωνικό διαφημιστικό χρόνο το 2023;

Συνολικά 154.025.909 δευτερόλεπτα καταγράφηκαν το 2023 σε επίπεδο ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, καταγράφοντας μικρή μείωση 3,59% σε σχέση με το 2022.

Όπως φανερώνουν τα σχετικά στοιχεία που κατέγραψε το Spot Monitor για το 2023, η Αθήνα κατέγραψε ελαφρά άνοδο με 0,99%, η Θεσσαλονίκη κατέγραψε μείωση 6,85% και η Περιφέρεια μείωση 5,46%.

Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζομένων, αυτή των τροφίμων-ποτών

παραμένει σταθερά στην κορυφή της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, με 17.039.427 δευτερόλεπτα, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες διασκέδαση (16.409.190), δημόσιο (11.637.222) και εξοπλισμός οικοδομής (9.598.331).

Σε επίπεδο brands, το top 3 εξακολουθεί να καταλαμβάνεται από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, με τη Μασούτης να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά (4.024.364 δευτερόλεπτα), ακολουθούμενη από την ΑΒ Βασιλόπουλος (3.856.944 δευτερόλεπτα) και τη Lidl (3.492.421 δευτερόλεπτα). Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Keywords
Τυχαία Θέματα