Πρώτο global λανσάρισμα Heinz μετά την υιοθέτηση ενιαίας creative πλατφόρμας

To Heinz Pickle Ketchup σηματοδοτεί το πρώτο παγκόσμιο λανσάρισμα της Heinz, μετά την υιοθέτηση μιας κοινής global creative πλατφόρμας, νωρίτερα φέτος.

Το νέο προϊόν θα αρχίσει να κυκλοφορεί στις ΗΠΑ, στις αρχές του 2024, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η διάθεσή του σε καταστήματα λιανικής στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα συνεχίσει να κυκλοφορεί σε πρόσθετες αγορές μέχρι το τέλος του έτους-αρχές του επόμενου.

Όπως αναφέρει η Heinz, η δημοτικότητα των τουρσιών βρίσκεται «σε υψηλά επίπεδα», με το 73% των Αμερικανών να δηλώνουν ότι απολαμβάνουν τη γεύση τους, σύμφωνα με έκθεση της Datassential τον Οκτώβριο του 2023.

Σημειώνεται πως το brand έχει επεκτείνει το reach του σε νέες υποκατηγορίες μέσω λανσαρισμάτων όπως τα Heinz Hot Varieties και Ηeinz Absolut.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα