Σε Wavemaker & Publicis Media τα μέσα ενημέρωσης της Adobe
Η Adobe ολοκλήρωσε το media agency review της, χωρίζοντας τον λογαριασμό μεταξύ της Wavemaker της WPP και της Publicis Media. Η Wavemaker ήταν κάτοχος της θέσης, μαζί με περισσότερα από 12 πρακτορεία που εξυπηρετούσαν διάφορες αγορές σε όλον τον κόσμο.
Η απόφαση ολοκληρώθηκε έπειτα από την επανεξέταση που ξεκίνησε το περασμένο φθινόπωρο. Η εταιρεία
Η εταιρεία δαπάνησε 70 εκατ. δολάρια και 60 εκατ. δολάρια στις περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού και Ευρώπης-Μέσης Ανατολής και Αφρικής αντίστοιχα, σύμφωνα με την καταγραφή της COMvergence. Οι δαπάνες στη Λατινική Αμερική υπολογίζονται σε 10 εκατ. δολάρια. Η Wavemaker διατήρησε τη Βόρεια Αμερική και τη LATAM και πρόσθεσε κάποια επιπλέον καθήκοντα, ενώ η Publicis Media ανέλαβε την EMEA, την APAC και την Ιαπωνία. Την τελευταία χειριζόταν, προηγουμένως, η Dentsu.
(Πηγή: Μediapost)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τέμπη: «Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε τέτοιο δυστύχημα πριν το 2020»
- «Ποτάμι» νεολαίας έξω από τη Βουλή για τα Τέμπη
- Εντομοκτόνο VERIMARK® 20 SC για την καλλιέργεια του πεπονιού υπαίθρου
- Η Hellenic Train «έσβησε» το μοιραίο δρομολόγιο από τη σελίδα της
- Οι τροφές που αποφεύγει και οι τροφές που προτιμά ένας καρδιολόγος
- Πάνω από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού θα είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι ως το 2035 αν δεν αναληφθεί σημαντική δράση
- ΑΛΒΑΝΙΑ: Μέρα εθνικού πένθους για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη η Κυριακή
- Οι τρεις εμπειρογνώμονες που θα εξετάσουν όλα τα στοιχεία της τραγωδίας των Τεμπών
- Ο Πούτιν κρατικοποιεί τις αμυντικές εταιρείες της Ρωσίας
- Εκλογές Τουρκία: Οι δημοσκόποι βλέπουν σε μεγάλο βαθμό αλώβητη την υποστήριξη για το κόμμα του Ερντογάν παρά τον σεισμό
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Δυσαρεστημένοι οι Έλληνες, καταφεύγουν σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας
- Η Pharmasept επίσημος χορηγός του «46ου Αγώνα Δρόμου Υγείας Αθήνας»
- Ενίσχυση του brand investment για τη Reckitt
- Νέα καμπάνια «Ας μαγειρέψουμε…» από Ogilvy και Μπάρμπα Στάθης
- Σε Wavemaker & Publicis Media τα μέσα ενημέρωσης της Adobe
- 990.000 ευρώ για δράσεις επικοινωνίας του ΕΠ Δυτική Ελλάδα 2014-2020
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Σε Wavemaker & Publicis Media τα μέσα ενημέρωσης της Adobe
- Ενίσχυση του brand investment για τη Reckitt
- 990.000 ευρώ για δράσεις επικοινωνίας του ΕΠ Δυτική Ελλάδα 2014-2020
- Η Pharmasept επίσημος χορηγός του «46ου Αγώνα Δρόμου Υγείας Αθήνας»
- Νέα καμπάνια «Ας μαγειρέψουμε…» από Ogilvy και Μπάρμπα Στάθης
- Δυσαρεστημένοι οι Έλληνες, καταφεύγουν σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας
- Audio 360: Η ελληνική αγορά
- Στον «αέρα» το τρίτο ανάπτυγμα της καμπάνιας Pitsos
- Νέα Regional Brand Manager στην General Mills
- Το Your Directors Club μιλά για τη Δύναμη της Αυθεντικότητας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Τούρκοι δημοσκόποι: Ο σεισμός δεν αποδυνάμωσε την κυβέρνηση Ερντογάν
- Νέα κρίση στα cryptos – Σταμάτησε το ράλι
- Musk, Bezos, Zuckerberg, Buffett & ΣΙΑ: Εάν οι δισεκατομμυριούχοι ήταν άστεγοι
- ΟΔΔΗΧ: Δημοπρασία εντόκων γραμματίων 52 εβδομάδων στις 8/3
- Ο Πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ είχε καταγγείλει και το 2017 τα ίδια προβλήματα στο σιδηρόδρομο
- Εντομοκτόνο VERIMARK® 20 SC για την καλλιέργεια του πεπονιού υπαίθρου
- Τουρισμός: Στην αγορά του Ισραήλ στοχεύουν Πρέβεζα και Κόνιτσα
- Ο Πούτιν κρατικοποιεί τις αμυντικές εταιρείες της Ρωσίας
- Τρόφιμα: Μειώθηκε για 11ο μήνα ο δείκτης τιμών του FAO
- Ανακατανομή αρμοδιοτήτων στο υπ. Υποδομών και Μεταφορών, τι αναλαμβάνουν Μ. Παπαδόπουλος και Γ. Καραγιάννης