Σε Wavemaker & Publicis Media τα μέσα ενημέρωσης της Adobe

Η Adobe ολοκλήρωσε το media agency review της, χωρίζοντας τον λογαριασμό μεταξύ της Wavemaker της WPP και της Publicis Media. Η Wavemaker ήταν κάτοχος της θέσης, μαζί με περισσότερα από 12 πρακτορεία που εξυπηρετούσαν διάφορες αγορές σε όλον τον κόσμο.

Η απόφαση ολοκληρώθηκε έπειτα από την επανεξέταση που ξεκίνησε το περασμένο φθινόπωρο. Η εταιρεία

εκτιμάται ότι δαπάνησε 335 εκατ. δολάρια σε μέσα παγκοσμίως το 2022, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών πρακτορείων COMvergence. Η Βόρεια Αμερική αντιπροσώπευε το μεγαλύτερο μέρος – περίπου 195 εκατ. δολάρια, το 85% των οποίων προοριζόταν για ψηφιακά κανάλια.

Η εταιρεία δαπάνησε 70 εκατ. δολάρια και 60 εκατ. δολάρια στις περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού και Ευρώπης-Μέσης Ανατολής και Αφρικής αντίστοιχα, σύμφωνα με την καταγραφή της COMvergence. Οι δαπάνες στη Λατινική Αμερική υπολογίζονται σε 10 εκατ. δολάρια. Η Wavemaker διατήρησε τη Βόρεια Αμερική και τη LATAM και πρόσθεσε κάποια επιπλέον καθήκοντα, ενώ η Publicis Media ανέλαβε την EMEA, την APAC και την Ιαπωνία. Την τελευταία χειριζόταν, προηγουμένως, η Dentsu.

(Πηγή: Μediapost)

Keywords
Τυχαία Θέματα