Σε «πράσινο» κτίριο μεταμορφώνεται το Διοικητικό Μέγαρο ΟΤΕ

Σε ένα σύγχρονο και «πράσινο» κτίριο μεταμορφώνεται σταδιακά το κτίριο του Διοικητικού Μεγάρου ΟΤΕ στο Μαρούσι, με βάση τα διεθνή πρότυπα WELL και LEED, και με νέα φιλοσοφία που εστιάζει στην υγεία και ευεξία των εργαζομένων και στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ήδη το 80% του κτιρίου έχει ανακατασκευαστεί πλήρως, με το έργο, το οποίο υλοποιεί η θυγατρική εταιρεία

του ομίλου ΟΤΕ, ΟΤΕestate, να αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024. Το συνολικό κόστος της ανακατασκευής αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ. Σε σχετική συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε: «Το Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ είναι ένα εμβληματικό κτίριο, που αποτελεί τοπόσημο για την πόλη της Αθήνας. Προχωρήσαμε σε μια σημαντική επένδυση για να το ξαναφτιάξουμε από την αρχή με τρεις στόχους: να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, να υπηρετήσουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη, και να ενισχύσουμε την αποτελεσματικότητά μας».

Το έργο της ανακαίνισης ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2020 και περιλαμβάνει συνολικά 36 πτέρυγες, συνολικής επιφάνειας 45.600 τμ, από τις οποίες έχουν ήδη ανακαινιστεί οι 30. Με την ολοκλήρωσή του, το κτίριο θα στεγάζει 4.200 εργαζόμενους και θα λάβει τις πιστοποιήσεις LEED και WELL Building Standard. Το νέο «πράσινο» Μέγαρο ΟΤΕ υπολογίζεται ότι θα επιφέρει μείωση κόστους άνω του 1 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, χάρη στη μείωση κατανάλωσης ενέργειας (3GWh) και νερού, καθώς και των εξόδων συντήρησης.

Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας αντιστοιχεί σε 1.122 τόνους CO2, φέρνοντας πιο κοντά τον όμιλο ΟΤΕ στον στόχο της κλιματικής ουδετερότητας από τη λειτουργία του έως το 2025. Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του έργου, θα έχουν τοποθετηθεί συνολικά 800 κάδοι ανακύκλωσης, που υπολογίζεται ότι θα έχουν ως αποτέλεσμα την ανακύκλωση 30 τόνων υλικών σε ετήσια βάση.

Όλα τα δομικά υλικά και τα έπιπλα που χρησιμοποιούνται είναι μη τοξικά και ανακυκλώσιμα, ενώ βασική προτεραιότητα ήταν οι νέοι χώροι να εξυπηρετούν τη νέα Agile δομή που εισήγαγε ο όμιλος από το 2019. Τέλος, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Μιχάλης Τσαμάζ ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι το Cosmote brand είναι ένα από τα ισχυρότερα του ομίλου Deutsche Telekom και δεν υπάρχει σκέψη για αντικατάστασή του.

Όσον αφορά στο Payzy, δήλωσε πολύ ευχαριστημένος από την πορεία του και αποκάλυψε ότι θα σύντομα θα γίνει παρουσίασή του και για εμπόρους με νέα features, ενώ το Payzy θα υιοθετηθεί πιλοτικά και από τη Deutsche Telekom στη Γερμανία.

Keywords
Τυχαία Θέματα