Περί… search engines

Η «κυριαρχία» της Google στον χώρο του search δεν αποτελεί ούτε νέο ούτε έκπληξη. Ωστόσο, είναι εντυπωσιακό να βλέπεις πώς αυτή αποτυπώνεται σε αριθμούς.

Data analysts του Techopedia.com συγκέντρωσαν 10 ενδιαφέροντα Google Search στατιστικά που αφορούν στο 2023 και αξίζει να αναφερθούμε σε μερικά από αυτά. Η Google διατηρεί το 91,7% της παγκόσμιας search engine

αγοράς (StatCounter Global Stats, Αύγουστος 2023). Ακολουθούν οι Bing με 3,1%, Yandex με 1,5%, Yahoo! με 1,2%, Baidu με 1,1% και DuckDuckGo με 0,5%.

Παράλληλα, έως τον Αύγουστο του 2023, η Google κατείχε το 95,2% της παγκόσμιας mobile search engine αγοράς, ακολουθούμενη από τις Yandex και Baidu με 1,3% (και άλλους με μικρότερο ακόμα μερίδιο). Τον φετινό Ιούλιο, το Google.com κατέγραψε 85,3 δισ. επισκέψεις, ενώ το user satisfaction αυξήθηκε από 75 το 2022 σε 80 το 2023.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και ότι το top organic search αποτέλεσμα λαμβάνει κατά μέσο όρο 19 φορές περισσότερα clicks από το top paid search αποτέλεσμα. Τέλος, το 2022, η Google εξασφάλισε το μεγαλύτερο μερίδιο της search advertising αγοράς (58%), ενώ την ίδια χρονιά, το 82% των marketers δήλωνε ότι το SEO έχει θετική επίδραση στο marketing performance.

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, data αλλά και tips ποικίλης θεματολογίας, θα βρείτε και στα θέματα του τεύχους που κρατάτε στα χέρια σας. Ενδεικτικά, θα διαβάσετε τι είναι αυτό που εμποδίζει τα στελέχη της επικοινωνίας να λάβουν τις «γενναίες» αποφάσεις που απαιτούν οι καιροί, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της πρόσφατης έκθεσης «Future of Strategy 2023» του WARC. Επιπλέον, και μεταξύ πολλών άλλων άρθρων, ο Business and Marketing Consultant Pete Durant μας εξηγεί ποια είναι τελικά τα συστατικά για ένα ξεχωριστό και ισχυρό brand message, αλλά και ποια είναι τα βασικά λάθη των marketers στον σχεδιασμό μιας social media στρατηγικής.

Keywords
Τυχαία Θέματα