Σε review η Sky για τον ευρωπαϊκό media λογαριασμό της

Ο όμιλος Sky Group προκήρυξε διαγωνισμό για τον ευρωπαϊκό media λογαριασμό του. Οι υπό εξέταση αγορές περιλαμβάνουν το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ιταλία και την περιοχή DACH (Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία). Η Aperto Partnership θεωρείται ότι διευθύνει την επανεξέταση, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει όταν την προσέγγισε το Campaign.

Σύμφωνα με πηγές του κλάδου, η Sky δαπάνησε περίπου

250 εκατ. λίρες για το media buying στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2022 και 183 εκατ. λίρες τους πρώτους εννέα μήνες του 2023. Σημειώνεται πως η τελευταία αναθεώρηση του media λογαριασμού της Sky πραγματοποιήθηκε το 2017, η πρώτη αναθεώρηση μετά από 13 χρόνια, όταν η EssenceMediacom -τότε MediaCom- διατήρησε τον λογαριασμό, έναντι των Zenith της Publicis Groupe και Carat της Dentsu.

Μετά την αναθεώρηση, ανέλαβε εκτός των Ηνωμένου Βασίλειο, Ιρλανδίας, Ισπανίας και Αυστρίας, και την αποκλειστική ευθύνη για τη γερμανική αγορά, την οποία προηγουμένως μοιραζόταν με τη Mindshare. Η αναθεώρηση αυτή σηματοδοτεί μια πρόκληση για την EssenceMediacom, η οποία διεκδικεί έναν από τους μεγαλύτερους λογαριασμούς της, για πρώτη φορά, μετά τη συγχώνευση
των Essence και MediaCom.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα