Στο Omnicom Media Group παραμένουν τα media της HSBC

To Omnicom Media Group θα διατηρήσει το global media planning and buying της HSBC, μετά από spec που διήρκησε πάνω από έξι μήνες.

To Campaign αποκάλυψε ότι η τράπεζα επρόκειτο να αναθεωρήσει τον λογαριασμό της σε παγκόσμιο επίπεδο τον περασμένο Οκτώβριο και πρόσφατα

ανέφερε ότι ο τελικός διαγωνισμός ήταν ένας «αγώνας» μεταξύ των Omnicom και WPP, τον Ιούνιο.

Η PHD της Omnicom είχε προηγουμένως κερδίσει τον λογαριασμό το 2018, έπειτα από διαγωνισμό μεταξύ της Mindshare της WPP και του δικτύου Aegis της Dentsu. Πριν από την PHD, η Mindshare χειριζόταν τον λογαριασμό για 13 χρόνια.

Κατά τη διάρκεια της θητείας της PHD ως media agency, η HSBC ξεκίνησε καμπάνιες όπως οι «Vicious circle», μια συνεργασία με το Shelter που βοήθησε άστεγους να ανοίξουν τραπεζικούς λογαριασμούς και «Borders», με τον Richard Ayoade. Και οι δύο δημιουργήθηκαν από τη Wunderman Thompson της WPP. Εκπρόσωπος της HSBC δήλωσε:

«Η HSBC αξιολογεί περιοδικά όλους marketing service suppliers για να διασφαλίσει ότι επιλέγουμε τους καλύτερους συνεργάτες για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των επενδύσεών μας».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα