Στον «αέρα» η νέα καμπάνια της Jack & Jones από τη Webjar

Η νέα καμπάνια του διεθνούς brand ανδρικής ένδυσης με denim DNA, Jack & Jones, του ομίλου Bestseller, είναι στον «αέρα» από τις 4 Ιανουαρίου, με την «υπογραφή» της Webjar και στόχο να διαδώσει το μήνυμα «Be your own trendsetter».

Η κύρια ιδέα πίσω από το νέο TV σποτ επικεντρώνεται στο concept πως το αληθινό στυλ δεν έχει ανάγκη από avatars,

emojis και tags, δεν «μετράει» likes, αλλά cool vibes, κάνει unfollow τα κλισέ και «ανεβάζει» διάθεση με αυτοπεποίθηση.

Η καμπάνια έχει ως βασικό επικοινωνιακό μέσο την τηλεόραση. Παράλληλα, το media plan περιλαμβάνει social media και programmatic channels, με στόχο την αύξηση του brand awareness της Jack & Jones στο ελληνικό κοινό και, κατ’ επέκταση, του μεριδίου αγοράς της.

«Μετά από τρία χρόνια συνεργασίας, η καμπάνια αυτή αποτελεί ένα ακόμα δείγμα εμπιστοσύνης της Bestseller προς τα εμάς και μας δίνει την ευκαιρία να δείξουμε ακόμα μια φορά τη δημιουργικότητά μας. Αποτελεί ένα ακόμα βήμα στη νέα κατεύθυνση της Webjar που είναι η δημιουργία ιστοριών και ποιοτικού περιεχομένου», δήλωσε ο Νικόλας Χατζής, CEO της Webjar. Η main ταινία της καμπάνιας είναι σε παραγωγή της Beez Productions και σκηνοθέτης είναι ο Μιχάλης Γιγιντής.

Keywords
Αναζητήσεις
Τυχαία Θέματα