Τα agencies χρειάζεται να υιοθετήσουν την in-house νοοτροπία

Μια νέα έκθεση του The Institute of Practitioners in Advertising (IPA) διερευνά την ανάπτυξη in-housing στρατηγικών σε brands και κατηγορίες και προτρέπει τα agencies να υιοθετήσουν την τάση, τόσο για να βοηθήσουν την ανάπτυξη των accounts των πελατών τους αλλά και για να ανακαλύψουν νέες ευκαιρίες. Για να βοηθήσει τα agencies να ανταπεξέλθουν, η έκθεση «Shift Happens», επισημαίνει τις περιοχές που θα πρέπει να αναπτύξουν.

Τα 4 βασικά insights πoυ προκύπτουν είναι: 1) Από τις καμπάνιες σε always-on experiences: Είναι

απαραίτητος ο ψηφιακός μετασχηματισμός των agencies. Όλο και περισσότερο, θα χρειάζεται να διαχειρίζονται δεδομένα πελατών, χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένες διαδικασίες για να συμβαδίσουν με την ανάπτυξη που καταγράφεται στις εταιρείες. 2) Το in-housing έχει, πλέον, καθιερωθεί στο marketing: Οι in-house δυνατότητες γίνονται νόρμα και εγγενείς του marketing. 3) Από την αποτελεσματικότητα στη δημιουργία businesses: Οι πελάτες αναφέρουν όλο και περισσότερο την αποτελεσματικότητα και όχι απλώς την αποδοτικότητα. Οι οργανισμοί θα πρέπει να καθορίσουν με σαφήνεια τον ρόλο τους και να χτίσουν ισχυρές μεθόδους μέσω των οποίων να μετρούν και να κοινοποιούν την αξία τους. 4) Αποκλειστικότητα στο integration:

Τα agencies πρέπει να αφήσουν τον ρόλο των προμηθευτών υπηρεσιών marketing και να αναλάβουν αυτόν του «ολοκληρωμένου συνεργάτη».

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα