Τα retail media θα ξεπεράσουν σε ad spend τη γραμμική τηλεόραση τα επόμενα χρόνια

Η παγκόσμια δαπάνη στα retail media είναι έτοιμη να αγγίξει τα 128,2 δισ. δολάρια φέτος, ενώ αναμένεται να αυξηθει κατά 10% το επόμενο έτος, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Global Ad Trends της WARC Media. Η έκθεση «Global Ad Trends: Retail media’s path to consolidation», που συνυπογράφουν οι WARC Media

και WARC Digital Commerce, εξετάζει τα αυξανόμενα επίπεδα της διαφημιστικής επένδυσης στα retail media, τις πιθανές προκλήσεις για τα brands και περιλαμβάνει σχόλια ειδικών της βιομηχανίας σχετικά με το μέλλον των retail data ως παράγοντα αποτελεσματικότητας σε όλο το τοπίο των Μέσων.

Το πλεονέκτημα της προσέγγισης συγκεκριμένων κοινών: Τα retail media είναι το τέταρτο μεγαλύτερο κανάλι από άποψη δαπάνης και πλησιάζει γρήγορα τη γραμμική τηλεόραση στην τρίτη θέση. Πέρα από τις συνέπειες που θα έχει για τη γραμμική τηλεόραση η ολίσθησή της στη σειρά κατάταξης, υπάρχει μια πεποίθηση η οποία κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, ότι τα retail media θα γίνουν μάλλον μια υποδομή που θα στηρίζει τη διαφημιστική βιομηχανία, παρά ένα κανάλι από μόνο του. Με την απώλεια των third-party cookies, η δυνατότητα προσέγγισης συγκεκριμένων ακροατηρίων θα αποτελέσει τεράστιο πλεονέντημα για τα δίκτυα των retail media.

H Amazon ξεπερνά την Alibaba: Μεταξύ τους, η Amazon και η κινεζική Alibaba κέρδισαν σχεδόν 80 δισ. δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα το 2022, τα οποία αντιστοιχούν σε περισσότερα από τα δύο τρίτα (68,3%) της παγκόσμιας επένδυσης στα retail media. Η Amazon κατέχει περισσότερα από τα τέσσερα πέμπτα (87,8%) της αγοράς εκτός Κίνας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του WARC, και προβλέπεται να κερδίσει 45,4 δισ. δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα φέτος σύμφωνα με την WARC Media. Τα διαφημιστικά έσοδά της κατά 20,4% σε ετήσια βάση θα οδηγήσουν την Amazon να εκτοπίσει την Alibaba ως τον μεγαλύτερο ιδιοκτήτη μέσων λιανικής πώλησης στον κόσμο φέτος.

Η δαπάνη ανά κατηγορία: Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μάρκες τεχνολογίας και ηλεκτρονικών ειδών δαπανούν τα περισσότερα χρήματα στα retail media, με τις συνολικές επενδύσεις να προβλέπεται ότι θα φτάσουν τα 23,8 δισ. δολάρια το 2024. Στη δεύτερη θέση ακολουθούν τα φαρμακευτικά προϊόντα και η υγειονομική περίθαλψη, ακολουθούμενα από τις κατηγορίες CPG. Μια άλλη αναπτυσσόμενη κατηγορία είναι τα προϊόντα με νικοτίνη: τα vape brands παγκοσμίως προβλέπεται να δαπανήσουν 11,6 δισ. δολάρια για διαφημίσεις σε retail media το 2024, αυξημένες κατά 40% σε σχέση με τα επίπεδα επενδύσεων του 2021.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα