Τάσεις, καινοτόμες ιδέες και best practices στο επίκεντρο του CX & Loyalty Conference

Τριάντα στελέχη και thought leaders της αγοράς είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν νέες τάσεις, καινοτόμες ιδέες και καλές πρακτικές του customer experience, στο πλαίσιο του CX & Loyalty Conference, το οποίο διοργάνωσε η KPMG στην Ελλάδα, την Τρίτη 18 Οκτωβρίου, στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.

Μεταξύ άλλων, η Georgina Severs, Global Operations Lead Customer Centre of Excellence

Global Advisory, KPMG, αναφέρθηκε στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη, την αλλαγή της προσέγγισης του branding και στο πώς αυτό ευθυγραμμίζεται με το ρόλο του σκοπού, ενώ ο Michael Virardi, ομιλητής, trainer και συγγραφέας, μοιράστηκε με το κοινό πώς η επίτευξη ενός υψηλού επιπέδου εμπειρίας πελατών (CX) βασίζεται στην παροχή υψηλής εμπειρίας εργαζομένων (EX).

Τους λόγους και τους τρόπους με τους οποίους ένα engineering mindset στηρίζει το CX, παρουσίασε ο Γιώργος Χειμωνίδης, Business Development Lead, Performance Technologies, ενώ ο Ian Golding, CCXP, CEO and Founder, Customer Experience Consultancy Ltd, τόνισε τη σημασία του customer centricity, του empathy και έδειξε πώς μια επιτυχημένη CX στρατηγική οδηγεί σε sustainable growth.

Επίσης, ο Γιώργος Σαββόπουλος, CX Lead, Satori Analytics, εστίασε στη σημασία των δεδομένων στον καθορισμό του CX, στους βασικούς παράγοντες για την επιτυχία ενός data driven customer experience μοντέλου επικοινωνίας και στο πώς μοιάζει ένα επιτυχημένο data driven customer experience ecosystem, τα βασικά συστατικά αυτού αλλά και πώς λειτουργεί.

Όσο για τον Wilhelm (Willi) Rabitsch, Digital Marketing Manager, Attica Group, μίλησε για την αξία της βελτιστοποίησης της digital CX. Διακεκριμένος χορηγός του συνεδρίου ήταν η Performance, Χορηγοί οι e-Satisfaction, Παπαστράτος, Pobuca και Satori Analytics και Υποστηρικτές οι Genesis Pharma και Medallia.

Keywords
Τυχαία Θέματα