Τηλεόραση: Πρωτιά Alpha και δυναμική «αναγέννηση» ΑΝΤ1 | Ανατροπές, αλλαγές και ενισχύσεις στη «μάχη» της prime time

Σε μάχη γιγάντων με πολλά μέτωπα εξελίσσεται ο πρώτος μήνας του τηλεοπτικού «πρωταθλήματος», με τον Alpha να παραμένει κραταιός στην πρώτη θέση και τον ΑΝΤ1 να σημειώνει ραγδαία άνοδο και να επιδεικνύει σημάδια «καταλύτη», προκαλώντας ανατροπή ισορροπιών. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement για τις πρώτες 15 ημέρες της τρέχουσας σεζόν, ο Alpha

κατακτά την πρώτη θέση με απόκλιση σχεδόν 1,5 μονάδα από τον ανταγωνισμό, ενώ στη δεύτερη θέση αναρριχάται ο ΑΝΤ1, που αποτελεί το κανάλι με το μεγαλύτερο άλμα ανατροπής, διαταράσσοντας την μέχρι τώρα κατάταξη.

Πιο συγκεκριμένα, για την περίοδο από τις 25 Σεπτεμβρίου οπότε ξεκίνησε η μάχη της prime time έως και την Τρίτη 10 Οκτωβρίου, ο Alpha σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης για το σύνολο της ημέρας για το δυναμικό κοινό ηλικίας 18 έως 54 ετών ποσοστό 13%, με τον ΑΝΤ1 να ακολουθεί με ποσοστό 11,4% και το Mega στην τρίτη θέση του βάθρου με 11,2%. Το Star κατατάσσεται για την ώρα στην τέταρτη θέση με ποσοστό 10,4% και ο Σκάι ακολουθεί με 8,4, το Open με 5% και η ΕΡΤ με 4,3.

Ντέρμπι ALPHAΑΝΤ1 τις καθημερινές
Η απόκλιση μεταξύ του πρωτοπόρου Alpha και του «αναστημένου» ΑΝΤ1 περιορίζεται σε μόλις μισή μονάδα, στα αποτελέσματα της Nielsen μόνο για τις καθημερινές, και η μάχη για την πρωτιά παίρνει χαρακτηριστικά «ντέρμπι». Πιο συγκεκριμένα στο διάστημα 25/9 με 10/10 από Δευτέρα έως Παρασκευή οπότε διασταυρώνουν τα ξίφη τους τα δυνατά και πολυδάπανα «όπλα» της prime time, ο Alpha συγκέντρωσε ποσοστό 13%, με τον ΑΝΤ1 να πλησιάζει επικίνδυνα με ποσοστό 12,6%. Το Mega ακολουθεί με 11,5, το Star με 10,2%, ο Σκάι με 8,2, το Open με 5% και η ΕΡΤ1 με 4,5%.

Οι δυναμικές τις οποίες αναπτύσσουν τα κανάλια στα πρώτα μέτρα του «μαραθωνίου» αναδεικνύονται πιο γλαφυρά στις επιδόσεις των σταθμών στην prime time, όπου διακρίνονται ξεκάθαρες αποκλίσεις. Στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (από τις 20.00 έως τις 24.00) ο Alpha υπερέχει ξεκάθαρα με ποσοστό 14,4% στο σύνολο της εβδομάδας και 15,2% από Δευτέρα έως Παρασκευή, ενώ ΑΝΤ1 και Mega εμφανίζονται ισόπαλοι με 12,2 αμφότεροι στο σύνολο της εβδομάδας. Το κανάλι του Αμαρουσίου παίρνει σαφές προβάδισμα από το Mega τις καθημερινές, με τις σειρές του που μεταδίδονται από Δευτέρα έως Παρασκευή να «χαρίζουν» στον ΑΝΤ1 ποσοστό 12,6% στην prime time έναντι 11,5% του Mega. Με την εναλλακτική πρόταση του ριάλιτι «Φάρμα» σε έναν… ωκεανό μυθοπλασίας, το Star διατηρεί το κεφάλι πάνω από το νερό, σημειώνοντας διψήφιο ποσοστό 10,2% στην prime time. Αντιθέτως, ο Σκάι παίζοντας στο κοινό τερέν της μυθοπλασίας κατεβάζοντας στη μάχη τους «Πανθέους», υπολείπεται σημαντικά από τον ανταγωνισμό στην prime time, σημειώνοντας 6,9% στο σύνολο της εβδομάδας. Με τα περισσότερα «όπλα» να έχουν πλέον ήδη ενεργοποιηθεί, τα κανάλια θα βγάλουν τα πρώτα τους συμπεράσματα έως τις 20 Οκτωβρίου και στη συνέχεια θα προχωρήσουν σε αποφάσεις για κινήσεις περαιτέρω ενίσχυσης, αλλαγές και ανατροπές προγραμματισμού.

Αγωνία του πρωταθλητή στον ALPHA
Έχοντας πλέον ρίξει όλα τα δυνατά του χαρτιά στη μάχη, ο Alpha αγωνιά μόνο για τυχόν «κοιλιά» του «Σασμού» ο οποίος διατηρείται σε πολύ υψηλά επίπεδα, «χάνοντας» ωστόσο για κάποιες ημέρες τα πρωτεία από τη «Μάγισσα» του ΑΝΤ1. Ο «Γιατρός» των μόλις 16 επεισοδίων εξελίσσεται σε υπερόπλο με σταθερά υψηλές επιδόσεις. Το κανάλι σχεδιάζει ήδη να παραγγείλει και δεύτερο κύκλο επεισοδίων της σειράς με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη. Στις 20 Οκτωβρίου κάνει πρεμιέρα και η κωμική σειρά «Φόνοι στο καμπαναριό» που θα μεταδίδεται τις Παρασκευές στις 21.00 για να στηρίξει και το «Προξενιό της Ιουλίας» που έπεται, ενώ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου αναμένεται να ενταχθεί στην prime time του Σαββάτου και το Secret song με τη Ναταλία Γερμανού, το οποίο ωστόσο, θα έχει χαρακτήρα event και θα μεταδίδεται μία φορά τον μήνα.

Το δυναμικό comeback του brand «ANT1»
Ικανοποίηση και επανεπιβεβαίωση του μεγάλου brand ΑΝΤ1 που επιστρέφει δυναμικά στο «παιχνίδι», «βλέπουν» στο Μαρούσι. Η κίνηση να τοποθετηθεί η «Μάγισσα» στις 21.00 αποδεικνύεται για τη ώρα επιτυχημένη, φέρνοντας τον ΑΝΤ1 συχνά στην πρώτη θέση σε σύνολο ημέρας, ενώ την ίδια στιγμή, η σειρά εποχής στηρίζει και τις σειρές που έπονται στο slot των 23.00. Παρά τις διακυμάνσεις, στελέχη του ΑΝΤ1 δηλώνουν ικανοποίηση για το σύνολο της ημέρας, καθώς τα προγράμματα του σταθμού επιδεικνύουν σημαντικές αντιστάσεις και πρωτιές σε όλα τα slot. Στο τέλος Οκτωβρίου αναμένεται και η είσοδος των «Ράδιο αρβύλα» καθημερινά στις 20.00, που θα μετακινήσουν το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» στην αντίστοιχη ζώνη του Σαββατοκύριακου, ενώ για το β΄μισό της σεζόν μεταφέρεται το Dragons Den με το Σάκη Τανιμανίδη.

Νέα όπλα και επίσπευση του Maestro στο MEGA
Στο Mega παρά την απώλεια της δεύτερης θέσης από τον ΑΝΤ1, επικρατεί για την ώρα ψυχραιμία και τηρείται στάση αναμονής για να βγουν ασφαλέστερα συμπεράσματα. Το κανάλι δεν έχει πει την τελευταία του λέξη καθώς στις αρχές Νοεμβρίου το Mega σχεδιάζει την πρεμιέρα του βραβευμένου Milky way του Βασίλη Κεκάτου, ενώ μέσα στον Δεκέμβριο θα βγει στον αέρα και το «Famagusta». Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Mega θα επιδιώξει επίσπευση του Maestro που αρχικά προοριζόταν για τον Οκτώβριο του 2024, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα βγει τον Απρίλιο, της τρέχουσας σεζόν.

Το Star βάζει στόχο που κρίνεται εφικτός την άνοδο κατά 2-3 μονάδες στην prime time κάτι που θα επιδιώξουν με διορθωτικές κινήσεις στην «Φάρμα» και στο Fame story. Τα σενάρια μετακίνησης των καθημερινών επεισοδίων του Fame story στην απογευματινή ζώνη δεν ευσταθούν, καθώς εκεί έχει χτίσει δυναμική παρουσία το τηλεπαιχνίδι δημοπρασιών Cash or trash. Το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς θα ενισχύσει το μείγμα του προγράμματος του με την σειρά κομεντί «Στα σύνορα», η οποία στόχο έχει να ενισχύσει την prime time του Σαββατοκύριακου.

Στο «I’m a celebrity get me out of here» εναποθέτει όλες τους τις ελπίδες για ανάκαμψη στην prime time ο Σκάι. Το slot των 22.30 θεωρούν στο Φάληρο ότι έχει ακόμα χώρο και προσφέρεται για μια νέα πρόταση που προτάσσει το χιούμορ και τη διαφορετική εξωτική εικόνα σε σχέση με την πλειάδα σειρών εποχής μιας άλλης Ελλάδας. Στο «οπλοστάσιο» του Σκάι κάνουν… ζέσταμα για να μπουν προσεχώς στο πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου ο Χρήστος Φερεντίνος με μουσική εκπομπή στην prime time του Σαββάτου από τις αρχές Νοεμβρίου ώστε να συμπέσει με τα εορταστικά διαφημιστικά πακέτα, καθώς και η Βάσω Λασκαράκη που κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 22 Οκτωβρίου στις 15.00 με τη νέα εκπομπή «The break».

Την ίδια στιγμή, στην ΕΡΤ τρίβουν τα χέρια τους για την «Παραλία» που διατηρεί τη δυναμική της στο πολύβουο slot των 22.30. Ήδη η διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης αποφάσισε να δώσει παράταση στη σειρά που διαδραματίζεται στα Μάταλα της Κρήτης έως το τέλος της σεζόν. Διορθωτικές κινήσεις αναμένονται στο τηλεπαιχνίδι «Switch» με την Ευγενία Σαμάρα με αλλαγή κάποιων κανόνων.

Keywords
Τυχαία Θέματα