Την Pablo επέλεξε η Flora ως global creative agency

Η Flora επέλεξε την Pablo για να αναλάβει τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της, έπειτα από διαγωνισμό. Η ανάληψη του λογαριασμού ήρθε μετά την καμπάνια «Skip the cow», που δημιούργησε η Pablo για το φυτικό βούτυρο της Flora, που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο. Επίσης, τον Ιανουάριο, ο ιδιοκτήτης της Flora, Upfield, επέλεξε τη Lucky Generals για

να αναλάβει τον πανευρωπαϊκό creative λογαριασμό, με απευθείας ανάθεση.

Η Lucky Generals εξακολουθεί να βρίσκεται στο ρόστερ της Flora μετά τον διορισμό της Pablo. «Μας έχουν εντυπωσιάσει οι δημιουργικές ικανότητες της Pablo», δήλωσε ο Jorn Socquet, Chief Marketing Officer, Europe της Upfield. «Τόσο το πνεύμα τους όσο και η δουλειά τους ήταν αδύνατο να αγνοηθούν». Ο Socquet πρόσθεσε:

«Είδαμε εξαιρετικά αποτελέσματα από την καμπάνια “Skip the cow”. Ανυπομονούμε να προωθήσουμε μαζί τη φήμη της Flora και να τη μεταφέρουμε σε όλον τον κόσμο». Ο Gareth Mercer, Chief Executive στην Pablo δήλωσε:

«Ο Jorn και η ομάδα μάς υποστήριξαν πραγματικά. Είμαστε πραγματικά πολύ ενθουσιασμένοι για το τι έρχεται στη συνέχεια και ανυπομονούμε να το μοιραστούμε».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα