Το 2024 έτος «μηδέν» για την Carlsberg

Η Carlsberg έχει θέσει το 2024 ως έτος βάσης, καθώς η ζυθοποιία δεσμεύεται για μια σειρά επενδύσεων με στόχο την προώθηση της μελλοντικής ανάπτυξης, αναφέρει ο CEO της, Jacob Aarup-Andersen. Αυτό συμπίπτει με το πρώτο έτος του προγράμματος Accelerate SAIL, τη μετεξέλιξη του προγράμματος SAIL ‘27 της εταιρείας, το οποίο καθορίζει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική και την κατανομή των πόρων.

«Με το Accelerate SAIL, αυξάνουμε τις επενδύσεις στα brands, τις αγορές, τις ικανότητες

και τους ανθρώπους μας για να εκμεταλλευτούμε τις πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης που έχουμε εντοπίσει», δήλωσε ο Aarup-Andersen. Σημειώνεται ότι η Carlsberg σκοπεύει να αυξήσει την υποστήριξη που παρέχει στα premium εμπορικά σήματά της, τα οποία αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 24% του όγκου της μπίρας.

Η ζυθοποιία σχεδιάζει επίσης την ενίσχυση των εμπορικών οδών προς την αγορά, ειδικά στην Ασία, περιλαμβάνοντας αρχικά την Κίνα και το Βιετνάμ και, αργότερα, την Ινδία. Επίσης, η Carlsberg πιστεύει ότι μπορεί να επιταχύνει την κατηγορία Beyond Beer, η οποία σήμερα αντιπροσωπεύει μόλις το 2% του συνολικού όγκου. Τέλος, η αναλογία marketing προς τα έσοδα ανέρχεται σήμερα στο 8% και θα αυξηθεί περίπου στο 9% για να φτάσει τελικά στο 10%.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα