Το Πανόραμα των Βέλτιστων Πρακτικών στην Εκπαίδευση

Πραγματοποιήθηκε, για όγδοη συνεχή χρονιά, τη Δευτέρα 3 Ιουλίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, η τελετή απονομής των Education Leaders Awards, τα οποία διοργανώνει η Boussias Events. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις εκπαιδευτικές μονάδες και δραστηριότητες, καθώς και τον Εκπαιδευτικό της Χρονιάς, με σκοπό την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής εμπειρίας, τόσο για τους διδασκόμενους, όσο και για τους διδάσκοντες στη νέα

ψηφιακή εποχή. Το «παρών» στην απονομή έδωσαν περισσότερα από 200 στελέχη της εκπαίδευσης, εκπρόσωποι φορέων, πανεπιστημίων, επαγγελματίες και εκπρόσωποι Τύπου, επικροτώντας την καινοτομία και την ποιότητα των βραβευμένων υποψηφιοτήτων των εκπαιδευτικών μονάδων και των εκπαιδευτικών. Χορηγός της τελετής απονομής ήταν η Knowcrunch και Υποστηρικτής η TÜV Nord.

Platinum διακρίσεις και σημαντικές βραβεύσεις
Συνολικά, διακρίθηκαν 57 εκπαιδευτικές μονάδες και εκπαιδευτικοί στον δημόσιο εκπαιδευτικό τομέα και 40 εκπαιδευτικές μονάδες, εκπαιδευτικοί και εταιρείες-επιχειρήσεις στον ιδιωτικό εκπαιδευτικό τομέα από ένα ευρύ φάσμα υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες οι οποίες κατέκτησαν την υψηλότερη βαθμολογία στο σύνολο κάθε πυλώνα, αποσπώντας Platinum βραβείο, ήταν οι: Δημοτικό Σχολείο Βυτίνας στην κατηγορία «Εκπαίδευση – Τηλεκπαίδευση», το Πολυτεχνείο Κρήτης – TUC TIE Lab και ο Δήμος Αθηναίων στην «Εξωστρέφεια & Συνεργασία» και το Αρχιτεκτονικό Γραφείο Παιδοκεντρικού Σχεδιασμού BabyEcoDesign στην «Διοίκηση, Οικονομία & Εγκαταστάσεις».

Τα grand βραβεία της βραδιάς
Η βραδιά έκλεισε με την απονομή των Grand awards, όπου η Workearly Greece αναδείχθηκε Εκπαιδευτική Πλατφόρμα της Χρονιάς, η Λεόντειος Σχολή Νέας Σμύρνης αναδείχθηκε Σχολείο της Χρονιάς και η Χριστούλα Τσελίκα αναδείχθηκε Εκπαιδευτικός της Χρονιάς.

Απογείωση της δημιουργικότητας με εκπαιδευτική καινοτομία
Τη βραδιά άνοιξε η Άννα Μαρία Παπίρη, Wellness Editor – Author, Co-Founder Wellness Project, Boussias Events, η οποία, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «H εκπαίδευση, με την ενσωμάτωση της καινοτομίας, τη δύναμη της τεχνολογίας, τη διαδραστικότητα, έρχεται να ενδυναμώσει την εκπαιδευτική διαδικασία και να απογειώσει τη δημιουργικότητα μέσα από καινοτόμα συστήματα. Όπως προστάζει η σύγχρονη πραγματικότητα και σύμφωνα με τις διεθνείς απαιτήσεις και τον τρόπο που εξελίσσεται η αγορά της εκπαίδευσης, μαθητές, εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτικοί φορείς, με εργαλεία την ανάπτυξη και τη διαχείριση της καινοτομίας, θα συνδεθούν πιο αποτελεσματικά με το αύριο, τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης και τη διάχυση-ενίσχυση της γνώσης. Υπάρχουν σημαντικές έρευνες οι οποίες πιστοποιούν σε σημαντικό βαθμό ότι οι επιχειρήσεις που ευημερούν, ευδοκιμούν, αναπτύσσονται και διατηρούν μέσα στον χρόνο την ανταγωνιστικότητά τους είναι αυτές που επένδυσαν στην κινητήριο δύναμη της καινοτομίας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, εκπαιδευτικοί και καθηγητές θα εναρμονίζονται με το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, τις κατευθυντήριες γραμμές και τα μοντέλα διδασκαλίας που θα συμβάλλουν στην πρόσβαση στη γνώση, στην πληροφορία, στην απόκτηση εμπειριών και δεξιοτήτων, ενδυναμώνοντας τον πλούτο της γνώσης».

Κοινωνική επένδυση, δημιουργία, φαντασία και αντίληψη της νέας εποχής
Στη συνέχεια, η Άννα Διαμαντοπούλου, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Education Leaders Awards 2023, Πρόεδρος του Δικτύου, Πρόεδρος της Επιτροπής της ΕΕ για το μέλλον του κοινωνικού κράτους, πρ. Επίτροπος ΕΕ, πρ. Υπουργός, ανέφερε: «Οι μεγάλες αλλαγές του 21ου αιώνα απαιτούν μια σειρά μεταρρυθμίσεων σε πολλούς τομείς, αλλά κυρίως στα εκπαιδευτικά συστήματα. Το δημογραφικό πρόβλημα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η κλιματική κρίση, έχουν επιπτώσεις στην οικονομία και στην κοινωνία. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, των γονέων και όσων ασχολούνται με την εκπαίδευση ήταν και είναι εξαιρετικά κρίσιμος, αλλά τώρα απαιτεί τεράστιες αλλαγές και κυρίως κοινωνική επένδυση, δημιουργία, φαντασία, αντίληψη της νέας εποχής. Εκπαιδευτικοί από όλα τα σημεία της Ελλάδας, από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα απέδειξαν με τη συμμετοχή τους και την κατάθεση του διαδικτυακού, και όχι μόνο, έργου τους τις τεράστιες δυνάμεις που έχει η χώρα μας. Η συμμετοχή αυξάνει κάθε χρόνο και περισσότερο. Σχολεία, εκπαιδευτικοί οργανισμοί, πανεπιστήμια, καινοτόμα προγράμματα αποτυπώνουν τη δημιουργία και την αριστεία σε όλους τους επιμέρους τομείς του εκπαιδευτικού συστήματος».

Υψηλή ανταπόκριση των μαθητών στις μαθητικές εφημερίδες
Το μη διαγωνιστικό μέρος της βραδιάς ολοκληρώθηκε με την απονομή των τιμητικών βραβείων, όπου παρέλαβαν τιμητικό βραβείο Το Βήμα της Κυριακής και η Μάρνυ Παπαματθαίου, Δημοσιογράφος – Υπεύθυνη για θέματα Παιδείας, για τη συνολική προσφορά στην Παιδεία – Πρόγραμμα Μαθητικών Εφημερίδων, ο Νικόλαος Αυγουλάς, Δάσκαλος Πληροφορικής, 11ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς, για το Wedoguard, ένα ρομποτικό σύστημα φύλαξης διαβάσεων τρένων και ο Νικόλαος Κομματάς, Δάσκαλος Πληροφορικής & Ελληνικών, Σχολείο Αγ. Κωνσταντίνος/Arusha, Tanzania, για την προσφορά του στην εκπαίδευση της αφρικάνικης ηπείρου.

«Η δημοσιογραφία είναι από μόνη της ένα ταξίδι. Εάν δεν ξέρεις τι χαρακτηρισμό να του δώσεις, αν δεν μπορείς να περιγράψεις σε λίγες σειρές τις άπειρες συγκινήσεις του, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις με βεβαιότητα μόνο μια φράση: είναι ένα ταξίδι που δεν είναι ποτέ ήρεμο. Πάντα, ωστόσο, σε φέρνει σε ένα λιμάνι», σημείωσε η Μάρνυ Παπαματθαίου. «Είναι εντυπωσιακό το πόσο ανταποκρίθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες από όλη τη χώρα στο κάλεσμα του “Βήματος” για τις μαθητικές μας εφημερίδες, το πόσο καλή δουλειά έκαναν, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, έρευνες που πολλές φορές ήταν καλύτερες από εκείνες που κάνουμε οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι», κατέληξε.

«Χαράζεις μονοπάτια και κάποιοι τα ακολουθούν»
«Όταν βρέθηκα στο σχολείο Άγιος Κωνσταντίνος, που ιδρύθηκε το 1952 από τους Έλληνες της Τανζανίας, το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση ήταν το σήμα του σχολείου με την ελληνική σημαία και την επιγραφή “παν μέτρον άριστον”, όπως και άλλες επιγραφές διάσπαρτες στον χώρο, που όμως κανείς δεν ήξερε τι σημαίνουν. Έναν χρόνο μετά, οι περισσότεροι γνωρίζουν. Και στις 19 Ιουνίου, για πρώτη φορά στην ιστορία του σχολείου, τέσσερις εκπαιδευτικοί με 33 μαθητές ήρθαμε στην Αθήνα, περπατήσαμε στους αρχαιολογικούς χώρους και επισκεφθήκαμε την Αρχαία Ολυμπία και τους Δελφούς. Αυτή είναι η μαγεία του εκπαιδευτικού έργου. Μπορείς να χαράζεις μονοπάτια και κάποιοι τα ακολουθούν. Μαζί με εμένα σήμερα βραβεύονται εκπαιδευτικοί που κρατούν τη γλώσσα, τους χορούς, τις παραδόσεις μας στην αφρικάνικη γη. Μια αποστολή, ένα ιερό χρέος προς τους απόδημους που επιθυμούν να διατηρούν ζωντανή τη σύνδεση με τη μητέρα γη», περιέγραψε ο Νικόλαος Κομματάς.

«Βασική επιδίωξη ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα»
«Το 11ο Δημοτικό Καλαμαριάς έχει βασική επιδίωξη τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού προγράμματος που θα εστιάζει τόσο στην ανάπτυξη των ικανοτήτων μάθησης, όπως περιγράφονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, όσο και στην καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης, της ενεργού πολιτειότητας και αλληλεγγύης. Στο μάθημα Πληροφορικής, έχουμε εντάξει τη ρομποτική ως μέσο επίλυσης προβλημάτων που αφορούν κοινωνικά ζητήματα και συμπεριφορές. Εκτός από το “Wedoguard: railroad crossings”, δημιουργήσαμε με τους μαθητές το “Wedocare”, ένα ρομποτικό σύστημα προστασίας θέσεων στάθμευσης για ΑμεΑ, το οποίο καλεί άμεσα την τροχαία σε περίπτωση κατάληψης της θέσης αυτής από άτομο που δεν την δικαιούται. Η εκπαιδευτική διαδικασία κράτησε συνολικά τρεις μήνες, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος Πληροφορικής του Δημοτικού και συμμετείχαν 50 μαθητές και μαθήτριες», ανέφερε ο Νικόλαος Αυγουλάς.

«Θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να ανανεώνουμε την ύλη μας»
«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που αυτά τα βραβεία έρχονται να επιβεβαιώσουν τη θετική μας φήμη, τα λεγόμενα των αποφοίτων μας και των συνεργα­ζόμενων brands για την εκπαί­δευση που προσφέρουμε», σχολίασε από την πλευρά της, η Ευαγγελία Θεοδωρίδου, Digital Marketing Manager, Knowcrunch. «Αναγνωριζόμαστε και βραβευόμαστε, για ακόμα μια φορά, ως η καλύτερη εκπαίδευση στην Ελλάδα για θέματα business, marketing και digital marketing από έναν αρμόδιο οργανισμό και την επιτροπή του. Δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να επενδύουμε, να εξελισσόμαστε και να ανανεώνουμε -όπως ήδη κάνουμε- καθημερινά την ύλη μας και την ποιότητα των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρουμε».

Στην αξία της μάθησης και της ανεμπόδιστης διαδικασίας της γνώσης με καινοτόμες μεθόδους αναφέρθηκαν οι νικητές των of the Year βραβείων στα φετινά Education Leaders Awards.

Ευθύμης Βαφειάδης – Δημήτρης Κυριακάτης, Co-founders & Managing Directors, Workearly Greece

Εκπαιδευτική πλατφόρμα της χρονιάς
WORKEARLY GREECE
«Αλλάξαμε τον τομέα του upskilling και reskilling στην Ελλάδα»
«Το Workearly έχει καταφέρει να αλλάξει τον τομέα του upskilling και reskilling στην Ελλάδα, καθώς εκπαιδεύει επαγγελματίες και φοιτητές, σε δεξιότητες περιζήτητες στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Μέσα στα τρία χρόνια λειτουργίας του, το Workearly έχει εκπαιδεύσει πάνω από 12.000 υποψηφίους στην Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίοι έχουν ενισχύσει ή και αλλάξει εντελώς την επαγγελματική τους πορεία, ενώ εκαντοντάδες εταιρείες μάς έχουν εμπιστευτεί για το upskilling των εργαζομένων τους. Αυτό το βραβείο αναδεικνύει και επιβεβαιώνει την προσπάθεια που καταβάλλει όλη η ομάδα του Workearly να αλλάξει τo τοπίο του reskilling, έχοντας καταφέρει να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των νέων επαγγελματιών, φοιτητών και εργαζόμενων στην Ελλάδα».

Φίλιππος Φουρναράκης, Γενικός Διευθυντής, Λεόντειος Σχολή Νέας Σμύρνης

Σχολείο της χρονιάς
ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
«Συνδυασμός διαχρονικών αρχών, αξιών και διάθεσης για καινοτομία»
«Τα δύο χρυσά βραβεία που μας απονεμήθηκαν απορρέουν από τη μαριανή παιδαγωγική του σχολείου μας, η οποία καλλιεργεί αρχές και αξίες, όπως απλότητα, μετριοφροσύνη, αγάπη, εργατικότητα, σεβασμός στην ετερότητα, ομαδικό πνεύμα, δικαιοσύνη και αλληλεγγύη. Αυτές οι αρχές και οι αξίες κρίνονται απαραίτητες για τη διάπλαση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων που συνειδητά αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και διαδραματίζουν ενεργό ρόλο στην κοινωνία. Αυτός ο δυναμικός συνδυασμός διαχρονικών αρχών και αξιών, αλλά και διάθεσης για καινοτομία συνιστούν τον κεντρικό άξονα των επιλογών μας για την εκπαίδευση και επιβεβαιώνει το γεγονός ότι παραμένουμε έμπρακτα στην πρωτοπορία της, εστιάζοντας διαχρονικά στη δημιουργία υγιών και ευτυχισμένων ανθρώπων. Σε αυτό το πλαίσιο, αποκτά ουσιαστικό νόημα και περιεχόμενο η δέσμευσή μας να οικοδομήσουμε από κοινού το μέλλον των παιδιών μας».

Χριστούλα Τσελίκα, Δημοτικό Σχολείο Ωρεών

Εκπαιδευτικός της χρονιάς
ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ ΤΣΕΛΙΚΑ
«Bιωματική πολυαισθητηριακή προσέγγιση της γνώσης»
«Θεωρώ ότι το σχολείο πρέπει να αποτελεί για τους μαθητές και για τους εκπαιδευτικούς σημείο αναφοράς, χαράς και δημιουργίας. Έχουμε χρέος να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για κάτι πολύ σπουδαίο και όμορφο στον χώρο αυτό. Η συνολική πορεία μου έχει χαρακτήρα βιωματικής πολυαισθητηριακής προσέγγισης της γνώσης, διδασκαλίας έξω από την τάξη. Έννοιες όπως αειφορία, οικολογία, κυκλική οικονομία, πρέπει να είναι παρούσες και υλοποιήσιμες μέσα από δράσεις με τη συμμετοχή και τη συνεργασία όλων των μαθητών. Η διδασκαλία πρέπει να παράγει αποτελέσματα, τα οποία να διαχέονται στη σχολική κοινότητα και όχι μόνο. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα “Στηρίζουμε Β. Εύβοια”, μετά τις πυρκαγιές του Αυγούστου του 2021, ήταν σημαίνουσα για τη σχολική κοινότητα και για τον τόπο μας».

Έργα καινοτομίας και δημιουργικότητας παρουσίασαν οι νικητές των platinum βραβείων, τα οποία έχουν σκοπό να καταστήσουν τη μάθηση μια φυσική διαδικασία, καταλύτη για την κοινωνική καινοτομία.

Ιωάννης Καρούντζος, Διευθυντής Σχολικής Μονάδας, Δημοτικό Σχολείο Βυτίνας

Platinum
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΥΤΙΝΑΣ
«Εμπλέξαμε τους μαθητές σε έργα καινοτομίας»
«Τα τελευταία έξι χρόνια, αναλάβαμε τον ρόλο να δημιουργήσουμε ένα απογευματινό εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής, με σκοπό να εμπλέξουμε τους μαθητές μας σε δραστηριότητες και έργα καινοτομίας, τεχνολογίας και STEM. Με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών, των γονέων και των τοπικών φορέων, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που ενέπνεε τη δημιουργικότητα και την ανάπτυξη τεχνολογικών δεξιοτήτων. Σύντομα οι μαθητές/-τριές μας συμμετείχαν ενεργά σε διαγωνισμούς ρομποτικής και φεστιβάλ επιστήμης, ανταγωνιζόμενοι με ομάδες από σχολεία όλης της χώρας, επιδεικνύοντας τις ικανότητες που απέκτησαν μέσα από το εργαστήριο. Η βράβευση αναδεικνύει το πάθος και την προοδευτική προσέγγισή μας στην εκπαίδευση, είναι μια αναγνώριση του έργου μας για την προώθηση της καινοτομίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και αποτελεί επιβράβευση για την προσπάθεια όλων όσων συνέβαλαν σε αυτήν την επιτυχημένη πορεία».

Κωνσταντίνος-Αλκέτας Ουγγρίνης, Αντιπρύτανης Έρευνας και Καινοτομίας, Πολυτεχνείο Κρήτης

Platinum
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ TUC TIE LAB, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
«Σχεδιαστική σκέψη και τεχνολογία, καταλύτες στην κοινωνική καινοτομία»
«Το Πολυτεχνείο Κρήτης και, συγκεκριμένα, το Εργαστήριο TUC TIE Lab, είναι αφοσιωμένο στη δημιουργία νέων πρακτικών που χρησιμοποιούν τη σχεδιαστική σκέψη και την τεχνολογία σαν καταλύτες εφαρμογής κοινωνικής καινοτομίας. Το project που παρουσιάσαμε είχε ως σημείο εκκίνησης το επιβαρυντικό αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον η βιομηχανία της μόδας και την επιτακτική ανάγκη μεταστροφής σε καλές πρακτικές κυκλικής οικονομίας. Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα τριήμερο φεστιβάλ με τίτλο “Τα απόβλητα είναι εκτός μόδας”, με βάση το τρίπτυχο: μείωση αποβλήτων, επαναχρησιμοποίηση προϊόντων και ανακύκλωση. Η εκδήλωση επιλέχθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Ανακύκλωσης να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον ομώνυμο διαγωνισμό της EWWR 2022, στην κατηγορία “Administration/Public Authority”, όπου αναδείχθηκε ως ένας εκ των τριών φιναλίστ μεταξύ 16.000 δράσεων στην Ευρώπη».

Μαρίλη Βουλτσάκη, Αρχιτέκτων Μηχανικός ΑΠΘ με εξειδίκευση σε Παιδοψυχολογία & Εφηβική Ιατρική ΕΚΠΑ, Ιδρύτρια, BabyEcoDesign

Platinum
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ BABYECODESIGN
«Η μάθηση να έρχεται ως φυσική διαδικασία»
«Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας για την αναγνώριση της σημαντικότητας του παιδοκεντρικού αρχιτεκτονικού σχεδιασμού στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Η καινοτόμα προσέγγιση του παιδοκεντρικού σχεδιασμού δείχνει την αναγκαιότητα να αλλάξει ριζικά το πλαίσιο του σχεδιασμού στους εκπαιδευτικούς χώρους, ώστε η αρχιτεκτονική να μπορέσει να ξαναποκτήσει τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα, ο αρχιτέκτονας να φύγει από τον πρωταγωνιστικό ρόλο και να έρθει στο προσκήνιο ο ίδιος ο χρήστης. Ένα έργο παιδοκεντρικού σχεδιασμού είναι επιτυχημένο, όταν οι ενήλικες χρήστες του χώρου ακολουθούν ένα παιδαγωγικό σύστημα με βάση τις ανάγκες του παιδιού και όχι του ενήλικα, με ενεργή δράση του παιδιού, βιωματικά, ώστε η μάθηση να έρχεται, όταν υπάρχει ενδιαφέρον, ως μια φυσική διαδικασία».

Ιωάννα Ευαγγελίδου, Διευθύντρια Υποδ/νσης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης & Ιστορικού Αρχείου, Eurobank

Gold Winner
EUROBANK
«Τα παιδιά, κεφάλαιο αισιοδοξίας και κινητήριος δύναμη»
«Από το 2003 που ξεκίνησε το πρόγραμμα “Μπροστά για την Παιδεία”, το αγκαλιάσαμε, γιατί είχε ως στόχο να στηρίξει και να αναδείξει την προσπάθεια και την επιτυχία νέων παιδιών στο απαιτητικό πεδίο της γνώσης. Σήμερα, 20 χρόνια αργότερα, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, γιατί έχουμε καταφέρει να επιβραβεύσουμε πάνω από 20.000 νέους και νέες και να συναντήσουμε από κοντά ό,τι πιο φρέσκο, δυναμικό και πολύτιμο διαθέτει μια κοινωνία: τα παιδιά της. Όλα αυτά τα παιδιά που έχουν τα εφόδια για να αναπτυχθούν, να δημιουργήσουν, να προοδεύσουν και να αποτελέσουν φορείς αναγέννησης, ανάπτυξης και προόδου της χώρας μας. Η προσπάθεια αυτών των νέων που, παρά τις δυσκολίες, δεν σταματούν να κατακτούν τη γνώση είναι, για τη Eurobank, το πιο σημαντικό κεφάλαιο αισιοδοξίας και αποτελεί κινητήριο δύναμη, προκειμένου να συνεχίσουμε να επενδύουμε στον τομέα της παιδείας».

Γιώργος Τυχογιώργος, Managing Partner, Learning Actors

Gold Winner
LEARNING ACTORS
«Growth experiences που μεταμορφώνουν οργανισμούς»
«Η διπλή αυτή διάκριση στα Education Leaders Awards 2023 είναι πολύ σημαντική για τη Learning Actors και επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση ως ένας learning & development enabler, δηλαδή ως ένας partner που σχεδιάζει, αναπτύσσει και υλοποιεί growth experiences που μεταμορφώνουν οργανισμούς. Τα βραβεία αυτά αναφέρονται σε μερικά από τα εκατοντάδες έργα και μαθήματα που έχουμε υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια και έχουν βοηθήσει οργανισμούς να αναπτύξουν το ανθρώπινο δυναμικό τους, να αλλάξουν τον τρόπο που λειτουργούν και να επεκτείνουν τις δυνατότητες τους. Τα growth experiences που υλοποιούμε περιλαμβάνουν custom προγράμματα reskilling / upskilling με έμφαση περιοχές τεχνολογίας ή agility, e-learning προγράμματα, ακαδημίες, ESG και talent development προγράμματα, που σχεδιάζονται για τις ανάγκες κάθε οργανισμού».

Κατερίνα Θεοφανίδου, Co-founder & Managing Director, Projectyou

Silver Winner
PROJECTYOU
«Επένδυση στην ανάδειξη soft skills και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Projectyou, για δεύτερη χρονιά, διακρίνεται στα Education Leaders Awards 2023. Η βράβευση στις κατηγορίες “Online και Εκπαίδευση Εξ Αποστάσεως” με Bronze και “Ανάπτυξη Οριζόντιων Δεξιοτήτων” με Silver, είναι πολύ σημαντική για την Projectyou, γιατί, εδώ και χρόνια, επενδύει στην ανάδειξη των soft skills και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σε αυτό το ωραίο ταξίδι θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την TÜV Hellas (TÜV Nord), η οποία είναι συνοδοιπόρος μας και, με το κύρος και την ποιότητα των υπηρεσιών της, έκανε ακόμα πιο ξεχωριστά αυτά τα δύο βραβεία».

Κονδυλία Κοντογιάννη, Διευθύντρια Εκπαίδευσης & Επικοινωνίας, TÜV Hellas (TÜV Nord)

Silver Winner
TÜV HELLAS (TÜV NORD)
«Η παροχή αξιόπιστης εκπαίδευσης, ύψιστη προτεραιότητα»
«Σε μια εποχή διαρκών αλλαγών, η συνεχής εκπαίδευση είναι απαραίτητη τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους εργαζόμενους. Ο φορέας μας υλοποιεί εκπαιδευτικές δράσεις σε ένα ευρύτατο φάσμα αντικειμένων, μεταλαμπαδεύοντας επίκαιρη γνώση και επιχειρηματικές πρακτικές αιχμής στους συνεργάτες του. Η πολλαπλή βράβευση της TÜV Hellas (TÜV Nord) αποτελεί απτή
απόδειξη της σημασίας και της αξίας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, η οποία σταθερά βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος των δραστηριοτήτων μας. Ταυτόχρονα, μας γεμίζει με υπερηφάνεια και αίσθημα ευθύνης, καθώς η παροχή ποιοτικής και αξιόπιστης εκπαίδευσης είναι για εμάς ύψιστη προτεραιότητα».

Πίνακας Νικητών

Keywords
εκπαιδευση, education, νέα, κρητη, tie, project, ελλαδα, συμμετοχή, σχολεια, προσφορες, ιουνίου, αθηνα, ολυμπια, χρεος, αμεα, business, κυπρος, αειφορία, σχολειο, πολυτεχνειο, ΑΠΘ, εκπα, δραση, eurobank, custom, hellas, εφημεριδες, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , σταση εργασιας, ομαδα διας, αξια, eurobank alpha, alpha eurobank, Καλή Χρονιά, πυρκαγιες, Ημέρα του παιδιού, γλωσσα δ δημοτικου, γλωσσα στ δημοτικου, γλωσσα ε δημοτικου, κοινωνια, αποτελεσματα, πολυτεχνειο, αιχμη, αμεα, ανακυκλωση, βημα, βημα της κυριακης, γνωση, δημος αθηναιων, δουλεια, εκπα, εργαλεια, ιατρικη, μητερα, οικονομια, πλαισιο, προγραμμα, το βημα, υλη, φυσικη, eurobank, αγαπη, αγορα, αγορα εργασιας, αειφορία, αλληλεγγυη, αννα διαμαντοπουλου, αννα, αρχαια, αρχαια ολυμπια, αρχιτεκτονικη, ατομο, βαθμολογια, βραδια, βρισκεται, γεγονος, γλωσσα, δασκαλος, δευτερα, δυναμη, δημος, δημοσιο, δειχνει, δυναμικο, υπαρχει, ενεργα, εργα, εξι, εποχη, επιτυχια, ερευνες, ερχεται, ερχονται, ευαγγελια, τεχνολογια, η τελετη, θεοδωριδου, κεφαλαιο, μαγεια, μηνες, μηχανικος, μειωση, μοντελα, μπορεις, μαρια, νοημα, ομαδα, παντα, ουσιαστικο, παιδια, παθος, πεδιο, περιβαλλον, ποιοτητα, προγραμματα, πρωτοπορια, ρολο, σεβασμος, σειρες, συγκεκριμενα, συνεχεια, συντομα, σειρα, συμμετοχή, συγχρονο, σχολειο, τρια, τριημερο, τροχαια, φαντασια, φεστιβαλ, φημη, φορα, ψηφιακη, κωνσταντινος, business, custom, δημητρης, δωσεις, education, εμφαση, hellas, χωρα, ιδιαιτερα, project, ιουνίου, μια φορα, ομαδες, σημαια, σημα, ταξιδι, tie, θεματα, ωραιο, ξεκινησε
Τυχαία Θέματα