Στο επίκεντρο της ΑΒ Βασιλόπουλος ο άνθρωπος, τα προϊόντα και το περιβάλλον

Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε δίπλα στον άνθρωπο, τα προϊόντα και το περιβάλλον, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις της και το 2022 με τον πρωταρχικό της στόχο να κυριαρχεί: «να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων».

Οι δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας που πραγματοποίησε το 2022 και παρουσιάζονται στην αντίστοιχη έκθεση, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου πλάνου πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του ESG (Περιβάλλον – Κοινωνία – Εταιρική Διακυβέρνηση), επιβεβαιώνοντας πως στην ΑΒ το καλό είναι για όλους, καθώς και τη δέσμευσή της να επιστρέφει το καλό στους πάνω από δύο εκατ. πελάτες της.

Ενδεικτικά,

εντός του 2022, η εταιρεία επένδυσε σε σχεδόν 310.800 εκπαιδευτικές ώρες για το εργατικό της δυναμικό, με το 83% των εργαζομένων της να δηλώνουν υπερήφανοι που ανήκουν στην ΑΒ. Παράλληλα, μεταξύ άλλων, εργάζεται ώστε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να φέρουν πιστοποιήσεις αειφορίας και συνεχίζει τον αγώνα υπέρ της ανακύκλωσης, με πάνω από τρία εκατ. συσκευασίες να ανακυκλώνονται ετησίως στα καταστήματα.

Keywords
Τυχαία Θέματα