Τον δεύτερο χρόνο υλοποίησης διανύει το #CannesForAll
Το #CannesForAll, μια πρωτοβουλία του φεστιβάλ δημιουργικότητας Cannes Lions, η οποία έχει σκοπό να καθιστά τη διοργάνωση πιο συμπεριληπτική, διεξάγεται φέτος για δεύτερη χρονιά. Την πρωτοβουλία ξεκίνησαν πέρυσι, για πρώτη φορά, οι Brixton Finishing School, DigiLearning Foundation και Lollipop Mentoring και, φέτος, αναμένεται να φέρει στα Cannes Lions
Σύμφωνα δε με την πρωτοβουλία, «η κοινωνική κινητικότητα βρίσκεται στο χειρότερο σημείο της εδώ και 50 χρόνια», με τα άτομα στον κλάδο της διαφήμισης και των media τα οποία προέρχονται από την εργατική τάξη ή από μειονότητες να αμείβονται σημαντικά λιγότερο από τους ομολόγους τους της μεσαίας τάξης.
Στο πλαίσιο αυτό, Brixton Finishing School και DigiLearning καλούν για χρηματοδότηση και υποστήριξη, ώστε να στείλουν τις ομάδες αυτές στη διοργάνωση.
Συγκεκριμένα, μετά από διαγωνισμό αποφοίτων του, το Brixton Finishing School επέλεξε έξι άτομα ως την ομάδα Arise Future Leaders, ενώ η DigiLearning θα στείλει τέσσερις γυναίκες στο φεστιβάλ, μέσω του προγράμματος GirlRise Leadership Programme. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα μοιραστούν ισόποσα μεταξύ των δύο οργανισμών.
(Πηγή: Campaign)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Έρχεται εξαήμερη εργασία από τον Ιούλιο
- Ξενοκώστας: Αντί τα πλοία να πάνε στην Τουρκία έρχονται στη Σύρο και στην Ελευσίνα
- Η Ολυμπιακή Φλόγα ανάβει στην Αρχαία Ολυμπία
- Πόνος στη μέση και διαβήτης: Τρόποι αντιμετώπισης και ανακούφισης
- Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο πλοίο "Typhoon"*
- Άλμα 9,7% για τον τζίρο των ελληνικών επιχειρήσεων
- Για ισραηλινό πλήγμα με drone σε όχημα στην Ain Baal κάνουν λόγο τα ΜΜΕ του Λιβάνου
- Chicago Council of Global Affairs: Eκτός από τη Ελλάδα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η Τουρκία
- Κυρώσεις κατά της Τεχεράνης ετοιμάζουν ΗΠΑ και ΕΕ
- Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Αγγελική Κορνελάτου της Ogilvy Greece στο jury των Cannes Lions
- Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στο Delphi Economic Forum
- Η αναγνώριση των πρωταγωνιστών του ελληνικού τουρισμού για το 2024
- Η DPG Digital Media Group με νέα Senior Advertising Director
- Τον δεύτερο χρόνο υλοποίησης διανύει το #CannesForAll
- Ο όμιλος Barilla 1η εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως στο Global RepTrak 100
- «Εξαγωγικό Hub» η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω Θεσσαλονίκης
- Koolmetrix και Parabita εγκαινιάζουν τη συνεργασία τους
- Η Tesla προχωρά στην απόλυση 14.000 ατόμων
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Τον δεύτερο χρόνο υλοποίησης διανύει το #CannesForAll
- Ο όμιλος Barilla 1η εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως στο Global RepTrak 100
- Η Tesla προχωρά στην απόλυση 14.000 ατόμων
- Koolmetrix και Parabita εγκαινιάζουν τη συνεργασία τους
- «Εξαγωγικό Hub» η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω Θεσσαλονίκης
- Η Αγγελική Κορνελάτου της Ogilvy Greece στο jury των Cannes Lions
- Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στο Delphi Economic Forum
- Η DPG Digital Media Group με νέα Senior Advertising Director
- Η αναγνώριση των πρωταγωνιστών του ελληνικού τουρισμού για το 2024
- Novibet και 4WiseMonkeys σε νέα καμπάνια για τον υπεύθυνο στοιχηματισμό
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΒofA: Βουτιά 18% στα κέρδη τριμήνου – Έσοδα άνω των προσδοκιών στα $26 δισ.
- ΔΝΤ προς Κεντρικές Τράπεζες: Μην βιαστείτε να μειώσετε τα επιτόκια - Ο πληθωρισμός είναι ακόμη ζωντανός
- ΔΝΤ: Παραμένει η πρόβλεψη για ανάπτυξη 2% στην Ελλάδα το 2024 – Στο 3,2% η παγκόσμια ανάπτυξη για φέτος
- ΕΕ: 3.5 δισ. ευρώ για προστασία των ωκεανών και προώθηση της βιωσιμότητας
- Μεικτά πρόσημα στη Wall Street με το βλέμμα σε Μέση Aνατολή και αποτελέσματα
- Χρ. Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Θεμελιώδης δεξιότητα η χρηματοοικονομική εκπαίδευση
- Ημερίδα του ΙΕΝΕ για την ενεργειακή μετάβαση και την ενεργειακή αποδοτικότητα
- ΕΕ καλεί εταιρείες σε γκάλοπ για τα κρίσιμα ορυκτά
- Δανία: Φλέγεται το ιστορικό κτίριο του χρηματιστηρίου στην Κοπεγχάγη
- ΔΝΤ: "Βλέπει" ελαφρώς υψηλότερη παγκόσμια ανάπτυξη, στο 3,2%, το 2024