Βrand Chief ρόλο δημιουργεί η Dr Martens

Το brand υποδημάτων και ενδυμάτων Dr Martens επέλεξε τον non-executive Director, Ije Nwokorie, στη νεοσύστατη θέση του Chief Brand Officer, με ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου 2024.

O ίδιος θα επιβλέπει τις παγκόσμιες λειτουργίες marketing, προϊόντων και στρατηγικής και θα είναι υπεύθυνος για τον καθορισμό της συνολικής στρατηγικής, του οράματος και της κατεύθυνσης της μάρκας για την επόμενη φάση ανάπτυξης της Dr Martens. Ο Ije Nwokorie θα είναι μέλος της παγκόσμιας ηγετικής ομάδας και

θα αναφέρεται στον CEO, Kenny Wilson. Ο Ije Nwokorie προέρχεται την Apple Inc, στην οποία ήταν Senior Director στο Apple Retail από τον Ιανουάριο του 2018.

Στο παρελθόν, εργαζόταν για πάνω από δέκα έτη στη Wolff Olins, ως CEO. Ως αποτέλεσμα της ανάληψης του μόνιμου brand chief ρόλου πλήρους απασχόλησης, ο Ije Nwokorie δεν θα είναι πλέον μέλος του Δ.Σ. της Dr Martens και θα παραιτηθεί από μέλος των επιτροπών ελέγχου και κινδύνου, διορισμού και γνωστοποίησης.

Ο Wilson περιγράφει τον Nwokorie ως «visionary brand storyteller» και αναφέρει πως η δημιουργία του ρόλου είναι «ζωτικής σημασίας» για να μπορέσει η Dr Martens να γίνει ένα brand με έσοδα δύο δισ. λιρών.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Βrand Chief, Dr Martens,vrand Chief, Dr Martens