Υπαίθριο event από το Κοινωνικό Κομμωτήριο του Δ. Αθηναίων
16:26 25/9/2023
- Πηγή: Marketing Week
Την περασμένη εβδομάδα το Κοινωνικό Κομμωτήριο του Δήμου Αθηναίων έγινε υπαίθριο για μια μέρα, γιορτάζοντας την αξία του εθελοντισμού, της φροντίδας και της συμμετοχικότητας, σε μια ανοιχτή «γιορτή» στο Θησείο, που διοργάνωσε το Κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δ. Αθηναίων.
Τη δράση υποστήριξε ο Κλάδος Επαγγελματικών Προϊόντων L’Oréal Hellas (L’Oréal Professional Products), μαζί με περισσότερους
Είμαστε επίσης χαρούμενοι που το επιτυχημένο παράδειγμά του έχει κινητοποιήσει και άλλους δήμους να υιοθετήσουν τον θεσμό των Κοινωνικών Κομμωτηρίων», ανέφερε σχετικά η Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια L’Oréal Professional Products.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τέσσερα λάθη κατά τη συγκομιδή της ελιάς που επηρεάζουν την ποιότητα του ελαιολάδου
- Μια ακτινογραφία της Optima. Τελικά, αξίζει τον κόπο;
- HFSF launches its Divestment Strategy
- Green Ports further expanding its activities in Malta
- Η JP Morgan κλείνει το trade της στα ελληνικά ομόλογα
- Οι κτηνοτρόφοι στα Θεσμοφόρια στην Αττική
- Ηράκλειο: Ένοχη η αναισθησιολόγος για τον θάνατο της 4χρονης Μελίνας
- Τσίπρας: «Δεν θα σας αφήσουμε να πλήξετε. Όχι εγώ, ο ΣΥΡΙΖΑ»
- Το Ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμορφώσεως συμμετέχει στην 87η ΔΕΘ
- Πρωτογενές πλεόνασμα 5,6 δισ. στο 8μηνο για τον προϋπολογισμό
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Samsung εγκαινιάζει την πρωτοβουλία «Embrace your Game»
- Science Media: Νέο boutique agency επικοινωνίας
- Rebranding για τη σειρά Pescanova πανέ, με τη συμβολή του VR
- Αυξάνει τη διαφημιστική της δαπάνη η General Mills
- Υπαίθριο event από το Κοινωνικό Κομμωτήριο του Δ. Αθηναίων
- Genka1877 – Cellier στο πλευρό των πλημμυροπαθών
- Sunset Media Party διοργάνωσε το Schweppes
- Η Segafredo Zanetti «Ιστορικό Brand»
- Το Amazon Prime «ανοίγει» στην προβολή ads
- Νέα «παιχνιδιάρικη» ταινία δράσης της Lego
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Υπαίθριο event από το Κοινωνικό Κομμωτήριο του Δ. Αθηναίων
- Genka1877 – Cellier στο πλευρό των πλημμυροπαθών
- Η Samsung εγκαινιάζει την πρωτοβουλία «Embrace your Game»
- Η Segafredo Zanetti «Ιστορικό Brand»
- Αυξάνει τη διαφημιστική της δαπάνη η General Mills
- Το Amazon Prime «ανοίγει» στην προβολή ads
- Νέα «παιχνιδιάρικη» ταινία δράσης της Lego
- Yahoo και Acrossmedia241 συνεργάτες καμπάνιας του ΕΟΤ
- Science Media: Νέο boutique agency επικοινωνίας
- Rebranding για τη σειρά Pescanova πανέ, με τη συμβολή του VR
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ο Χρήστος Σταϊκούρας στην έκθεση «Αυτοκίνηση – Electromobility 2023
- “YOU. MADE BY YOU”: Ένα πρωτότυπο πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης για τους νέους από το WHAT’S UP της COSMOTE
- Ερντογάν: Η νίκη των Αζέρων στο Ναγκόρνο Καραμπάχ ευκαιρία για περιφερειακή σταθερότητα
- Κόσοβο: Στους 4 οι νεκροί Σέρβοι από τις χθεσινές ένοπλες συγκρούσεις
- Τέσσερις οι νεκροί Σέρβοι από τις χθεσινές ένοπλες συγκρούσεις στο βόρειο Κόσοβο
- Αίγυπτος: Στις 10-12 Δεκεμβρίου θα διεξαχθούν οι προεδρικές εκλογές
- Ρον Ντε Σάντις: Δεν είναι προς το συμφέρον των ΗΠΑ η ένταξη της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ
- Intrakat: Προχωρά με καινοτόμες τεχνολογίες ο αυτοκινητόδρομος Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς
- Ηράκλειο: Ένοχη η αναισθησιολόγος για τον θάνατο της 4χρονης Μελίνας
- Σκρέκας: Μόνο με μια ανθεκτική Ευρώπη θα αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του αύριο