Ημερίδα με θέμα Serious Games
Στην ημερίδα συναντήθηκαν περισσότεροι από 150 δημιουργοί ηλεκτρονικών παιχνιδιών μάθησης και επικοινωνίας.
Η ΠΡΟΜΕΑ (Εταιρεία Προαγωγής Μεθοδολογιών Έρευνας και Ανάπτυξης) σε συνεργασία με το «Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε.» του Τμήματος «Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε.» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργάνωσαν συνάντηση δικτύωσης με θέμα: «Serious Games: Ηλεκτρονικά
Στην ημερίδα συναντήθηκαν περισσότεροι από 150 δημιουργοί ηλεκτρονικών παιχνιδιών μάθησης και επικοινωνίας, ερευνητές, εκπαιδευτικοί, στελέχη επιχειρήσεων, υπεύθυνοι τμημάτων ανθρώπινου δυναμικού.
Εκπρόσωποι του μουσείου Μπενάκη, της WWF, του ALBA, της εταιρείας Aventurine, της Point Blank και πολλών άλλων οργανισμών παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μάθησης και επικοινωνίας που αναπτύσσουν ή χρησιμοποιούν.
Οι συμμετέχοντες στο πλαίσιο της έντονα διαδραστικής και δημοφιλούς συνεδρίασης Speed Interactive Networking είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους και να διερευνήσουν:
- Μελλοντικές συνεργασίες στον τομέα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών μάθησης και επικοινωνίας.
- Δυνατότητες ανάπτυξης παραγωγικών εγχειρημάτων και δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού.
- Δικτύωση δημιουργών, ερευνητών και οργανισμών που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά παιχνίδια μάθησης και επικοινωνίας.
Τα κυριότερα συμπεράσματα της ημερίδας μπορούν να συνοψιστούν ως ακολούθως:
● Αναδεικνύεται εξαιρετικό ενδιαφέρον για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μάθησης και επικοινωνίας και τις προοπτικές τους στην ελληνική αγορά, γεγονός το οποίο θα μπορούσε να κινητοποιήσει την ανάπτυξη επιχειρηματικών εγχειρημάτων και τη δημιουργία ψηφιακών προϊόντων για εκπαίδευση και επικοινωνία.
● Υπάρχει ανάγκη για περισσότερη επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερόμενων κοινοτήτων (δημιουργών, ερευνητών, εκπαιδευτικών, επιχειρήσεων, υπεύθυνων τμημάτων ανθρώπινου δυναμικού και διαφημιστών) που ασχολούνται με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μάθησης και επικοινωνίας έτσι ώστε να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητες περαιτέρω δικτύωσης και συνεργασίας.
● Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μάθησης και επικοινωνίας θα μπορούσαν να αναδειχτούν ως μια αξιόπιστη και χαμηλού κόστους λύση για εταιρείες που θέλουν να καινοτομήσουν στους τομείς της κατάρτισης και της επικοινωνίας. Ιδιαίτερα, ο επιχειρηματικός κόσμος χρειάζεται περισσότερη ενημέρωση γύρω από τη χρησιμότητα, τις καινοτομίες και τις ευκαιρίες που μπορούν να προσφέρουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μάθησης και επικοινωνίας για να αρχίζουν να χρηματοδοτούνται και να υλοποιούνται συγκεκριμένες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και προγράμ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TechPress
- Τελευταία Νέα TechPress
- Ημερίδα με θέμα Serious Games
- H Wind στο Παζάρι Βιβλίου στο Μέγαρο
- Huawei Backhaul Adaptive Solution
- Vodafone Multi-shopping
- O ΣΕΠΕ σε νέα γραφεία
- Η VNX HPC απλοποιεί τις υποδομές Lustre
- Digital Agenda Scoreboard
- Euro προσφορά από την Ηλεκτρονική
- H HTC με τα Windows Phone 8
- Νέα Forthnet 2play Economy
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- iPhone app of the day: tripwolf
- Η νέα σειρά VNX HPC της EMC
- Το βόρειο σέλας φαίνεται μόνο στο βόρειο πόλο;
- Τρίγωνο UFO πιάστηκε σε video στη Μόσχα, Ρωσία
- Fedora 18 και InitialExperience: Desktop προσιτό σε όλους!
- Χωρίς 3g και δεύτερη κάμερα το Google tablet
- Από 23.182 ευρώ η νεά Mercedes A-Class
- Στις 30/7 το Orcs Must Die 2
- Microsoft: Δεν παραμελούμε τους gamers
- Τί ετοιμάζει η ΕΑ για την επόμενη γενιά συστημάτων;