GP Κορέας: Η παρουσίαση του αγώνα

Ο 16ος από τους 19 αγώνες που περιλαμβάνει το φετινό πρόγραμμα της F1, θα γίνει στην Γέονγκαμ της Ν. Κορέας στο τέλος αυτής της εβδομάδας (14-16/10).

Με τον τίτλο οδηγών να έχει κριθεί υπέρ του Σεμπάστιαν Φέτελ την προηγούμενη εβδομάδα στην Σουζούκα, το ενδιαφέρον μεταφέρεται πλέον στη μάχη της δεύτερης θέσης.

Εκεί ο Τζένσον Μπάτον αύξησε το προβάδισμά του στους οκτώ βαθμούς έναντι του Φερναντο Αλόνσο, μετά τη νίκη του στην Ιαπωνία, που ήταν η πρώτη του με την McLaren

σε εξολοκλήρου στεγνή κούρσα.

Αλλους οκτώ βαθμούς πίσω είναι ο Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος αναζητεί ακόμα την πρώτη νίκη του στη σεζόν, ενώ τις λιγότερες ελπίδες απ' όλους έχει ο Λιούις Χάμιλτον, καθώς απέχει 32 πόντους από τον team mate του.

Ο βρετανός παραμένει μακριά από το βάθρο στους τελευταίους πέντε αγώνες, έχοντας δεχτεί σκληρή κριτική για την επιπόλαιη οδήγησή του που έχει οδηγήσει σε ατυχήματα.

Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα για τον Χάμιλτον αν συγκρίνει κανείς τα αποτελέσματά του με εκείνα του Μπάτον, ο οποίος στο ίδιο διάστημα έχει δύο νίκες και συνολικά πέντε παρουσίες στο πόντιουμ.

Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Red Bull έχει πάντα τον πρώτο λόγο, καθώς διατηρεί ένα πλεονέκτημα 130 βαθμών έναντι της McLaren, με 172 να είναι διαθέσιμοι από εδώ και πέρα. Ο τίτλος μπορεί να κριθεί οριστικά υπέρ της Red Bull στην Γέονγκαμ, εφόσον η McLaren αποτύχει να πάρει περισσότερους βαθμούς από εκείνη.

Ανάλογα μεγάλο είναι το προβάδισμα της McLaren σε σχέση με την Ferrari όσον αφορά την δεύτερη θέση, καθώς η Scuderia βρίσκεται 96 βαθμούς πίσω.

ΛάστιχαΠολύ ενδιαφέρουσες είναι οι επιλογές της Pirelli για αυτό το αγωνιστικό τριήμερο. Ο επίσημος προμηθευτής της F1 πήρε μαζί της την πολύ μαλακή και τη μαλακή γόμα, προκαλώντας πονοκέφαλο στις ομάδες, με δεδομένο ότι η φθορά τους αναμένεται να είναι πολύ μεγάλη.

Η Pirelli πιστεύει ότι τα πράγματα θα είναι οριακά όσον αφορά τις στρατηγικές, προβλέποντας τέσσερα pit-stop. Αλλες εκτιμήσεις ανεβάζουν αυτόν τον αριθμό σε πέντε, δηλαδή να δούμε κάποιους οδηγούς να χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια του αγώνα και τα έξι σετ ελαστικών (τρία από κάθε γόμα) που θα τους μείνουν μετά τις ελεύθερες δοκιμές.

Αν αληθεύει αυτό, τότε θα είναι ακόμα χειρότερη η θλιβερή εικόνα που υπήρχε στις κατατακτήριες δοκιμές στην Σουζούκα, όπου αρκετοί οδηγοί επέλεξαν να μην κάνουν ούτε έναν χρονομετρημένο γύρο, ώστε να εξοικονομήσουν λάστιχο.

DRSΗ μοναδική ζώνη στον αγώνα της Ν. Κορέας είναι τοποθετημένη στην ευθεία μήκους 1,050 χλμ. μεταξύ των στροφών 2 και 3. Το σημείο εντοπισμού βρίσκεται 30 μέτρα μετά την στροφή 1 και το σημείο ενεργοποίησης 516 μέτρα μετά την στροφή 2.

ΚαιρόςΣε αντίθεση με πέρυσι που ο αγώνας είχε επηρεαστεί από ισχυρές καταιγίδες, οι μετεωρολογικές προβλέψεις για το φετινό τριήμερο αναφέρουν ηλιόλουστες συνθήκες για το Σάββατο και την Κυριακή, με τη θερμοκρασία να φτάνει τους 21 βαθμούς Κελσίου. Πιθανότητα βροχής υπάρχει μόνο για την Παρασκευή, στις δύο πρώτες περιόδους ελε

Keywords
Τυχαία Θέματα