23 πράγματα που δεν ήξερες για την Isuzu

Δεν είναι πολλοί εκείνοι οι κατασκευαστές που έχουν 100 χρόνια εμπειρίας, με την Isuzu να ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευή pickups, φορτηγών και στην παραγωγή diesel κινητήρων. Όπως η BMW έτσι και η Isuzu γιορτάζει φέτος την 100στη επέτειο της και ας δούμε 23 πράγματα που ενδεχομένως δεν ήξερες για την συγκεκριμένη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Τα

πάντα ξεκίνησαν το 1916, όταν δύο ιαπωνικές εταιρείες, η Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering και η Tokyo Gas and Electric Industrial υπέγραψαν μια συμφωνία συνεργασίας με σκοπό να ξεκινήσουν την παραγωγή αυτοκινήτων.

Το 1922 βγαίνει στη παραγωγή το πρώτο αυτοκίνητο, το Wolseley Α-9.

Το ημερολόγιο γράφει 1934 και ένα δεύτερο μοντέλο βγήκε στη παραγωγή, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από το Υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας, και ακούει στο όνομα Isuzu. Το όνομα αναφέρεται στον ποταμό Isuzu στην περιοχή Ise Grand Shrine της Ιαπωνίας.

Στη μεταπολεμική περίοδο, υπήρχε μεγάλη ζήτηση για επαγγελματικά οχήματα και φορτηγά που θα μετέφεραν υλικοτεχνικό εξοπλισμό και τρόφιμα. Τα φορτηγά της Isuzu διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανοικοδόμηση τόσο της μάρκας, όσο και της τοπικής οικονομίας της Ιαπωνίας το χρονικό διάστημα μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Το 1949 έγινε η πρώτη εξαγωγή αυτοκινήτων της Isuzu από την Ιαπωνία προς το Χονγκ Κονγκ. Γι’αυτόν τον λόγο ιδρύθηκε μια νέα εταιρία, η “Isuzu Motors Limited”, με το όνομα να μην αλλάζει μέχρι και σήμερα.

Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για αυτοκίνητα μετά τον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο, η Isuzu το 1950 αναπτύσσει τον πρώτο V8 πετρελαιοκινητήρα της Ιαπωνίας, τον DA80.

Η Isuzu μπορεί να θεωρηθεί και ο πρωτοπόρος στην ανάπτυξη των επιβατικών αυτοκινήτων. Πρώτο μοντέλο της το Hillman το 1953, με τα Bellel και Bellet να ακολουθούν το 1961 και το 1963.

To Bellel κάνει την εμφάνισή του το 1961. Τον ίδιο χρόνο η Isuzu παρουσιάζει και τον πρώτο πετρελαιοκίνητο κινητήρα της Ιαπωνίας για ένα επιβατικό αυτοκίνητο. Πρόκειται για τον DL201 που πήρε το Τεχνολογικό βραβείο, το οποίο απονέμεται από την Ιαπωνική Εταιρεία Μηχανολόγων Μηχανικών.

Το Bellet κυκλοφορεί το 1963, με το αυτοκίνητο να αποκτά και και μια GT έκδοση, με το παρατσούκλι Belle-G.

Το ημερολόγιο γράφει 1966 και η Isuzu ξεκινά την παραγωγή του TY, ενός μεσαίου “Duty Truck” φορτηγού.

Το 1968 η Isuzu παρουσιάζει το πρώτο της coupe αυτοκίνητο. Το 117 Coupe σχεδιασμένο από τον

Keywords
Τυχαία Θέματα