40 χρόνια ιστορίας του τμήματος Μ της BMW
Πριν από 40 χρόνια γεννήθηκε το τμήμα M GmbH της BMW και η εταιρία θέλησε να μας φρεσκάρει λίγο τη μνήμη σχετικά με την ιστορία του τμήματος. Ήταν αρχές του 1970 όταν ο Eberhard von Kuenheim μέρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW οραματίστηκε τη δημιουργία νέων κεντρικών γραφείων αλλά και του αγωνιστικού τμήματος της ίδιας της εταιρίας. Δύο χρόνια
Η ομάδα μεταφέρθηκε σε δικές της εγκαταστάσεις στο Preussenstrasse έκτασης 8 στρεμμάτων και το 1973 έβγαλαν το αγωνιστικό 2002, βάρους μόλις 950 κιλών με τον 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα να αποδίδει 240 άλογα. Αργότερα ακολούθησε η 3.0 CSL με τις αλουμινένιες πόρτες. Ζύγιζε 1.092 κιλά και μηχανικά φορούσε έναν 6-κύλινδρο 12-βάλβιδο σε σειρά κινητήρα 3.340 κ.εκ, με άμεσο ψεκασμό, συμπίεση 11:1, απόδοσης 360 ίππων.
Η BMW 3.0 CSL ξεκίνησε να τρέχει σε αγώνες από το 1973 και έγινε το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο τουρισμού που έχει βγάλει ποτέ η BMW, αφού από το 1973 έως το 1979 κέρδισε το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Τουρισμό ενώ έως το 1983 πήρε αρκετές ακόμη σημαντικές νίκες. Στο τέλος της καριέρας του, οι μηχανικοί της BMW είχανε κάνει τον κινητήρα να αποδίδει 800 άλογα.
Η BMW Motorsport GmbH συμμετείχε και στη Formula 2 αφού έδινε κινητήρες σε ομάδες, με 15 από αυτούς τους 2.0-λιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες να κερδίζουν τους 11 από τους 16 αγώνες της χρονιάς. Το 1975 η BMW Motorsport GmbH, πάει για πρώτη φορά στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού και επικεντρώνεται στη σειρά αγώνων US IMSA Series, κερδίζοντας το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Με τη κίνηση αυτή θέλησε περισσότερο να διαφημίσει τα μοντέλα παραγωγής της και να γίνει περισσότερο γνωστή στο ευρύ Αμερικάνικο κοινό.
Το 1976 ξεκινά την λειτουργία του η ακαδημία αγωνιστικής οδήγησης BMW Driver Training όπου περισσότεροι από 800 επίδοξοι οδηγοί αγώνων συμμετείχαν σε αυτή κάθε χρόνο.
Χρονιά ορόσημα για το τμήμα M ήταν το 1978 όταν παρουσιάστηκε η BMW M1. Αρχικά ήταν να κατασκευαστεί πάνω στο σασί και το σώμα μιας Lamborghini αλλά λόγω σημαντικών καθυστερήσεων, η BMW χρησιμοποίησε ένα χωροδικτύωμα της Marchesi και το σώμα της T.I.R, δύο εταιρίες με έδρα την Μόντενα της Ιταλίας, ενώ ο Giorgio Giugiaro ανέλαβε το εσωτερικό των αυτοκινήτων. Τα αυτοκίνητα στη συνέχεια μεταφερόταν στη Στουγκάρδη ώστε να τοποθετηθούν όλα τα μηχανικά μέρη.
Ο Neerpasch μαζί με τον Bernie Ecclestone και τον Max Mosley ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν την σειρά αγώνων ProCar, η οποία θα άνοιγε τα περισσότερα Ευρωπαϊκά GP της Formula 1 τις σαιζόν 1979 και 1980.
Για να πάρει homologation από τη FIA, η M1 έπρεπε να βγει σε τουλάχιστον 400 μονάδες παραγωγής, η BMW αποφάσισε να το περάσει στη παραγωγή. Τα πρώτα Μ1 φορούσαν έναν κινητήρα απόδοσης 277 ίππων και κόστιζαν 100.000 μάρκα Γερμανίας. Η ζήτηση ήταν τεράστια και όταν τα 130 αυτοκίνητα που βγήκανε στη παραγωγή τη π
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AutoBlog
- Τελευταία Νέα AutoBlog
- 40 χρόνια ιστορίας του τμήματος Μ της BMW
- Τα τουμπανιασμένα Seat στο φετινό Wörthersee
- Η Ford παρουσίασε το νέο Easy Fuel σύστημα καυσίμου που αποτρέπει την κλοπή βενζίνης
- Video: Κινέζος πάρκαρε το Nissan Tilda του μέσα στη λίμνη
- Μια Bugatti Veyron στα χρώματα του Ajax
- BMW 135is 2013
- Ληστές δεν μπόρεσαν να κλέψουν ένα Audi S5 και έτσι το έκαψαν
- Skoda Citigo Rally Concept στο φετινό Wörthersee
- H GM θα κατασκευάσει το Chevrolet Cruze και στην Ευρώπη
- Η Mercedes εργάζεται πάνω σε 2 νέα αυτοκίνητα υδρογόνου
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Η Alfa Romeo στην τελετή αναβίωσης του “Mille Miglia 2012”
- F1: Η άποψη του Mark Gallagher για την Williams
- Τέλος στο δωρεάν παρκάρισμα στο κέντρο της Αθήνας
- Dry Fuel Wynn's ενάντια στην νοθεία των καυσίμων!
- Αντέχει το VW Scirocco τον ανταγωνισμό των νεότερων και φθηνότερων Opel Astra GTC και Renault Megane Coupe?
- Ανανέωση για το Renault Espace
- Ένα Boing 747 στην μέση της πόλης! [PICS]
- Συνιδιοκτήτρια στη Sauber η Kaltenborn
- Checa: Θέλω την Panigale
- Mateschitz: Τζόγος το πρωτάθλημα