Έρευνα: Οι καταναλωτές αγοράζουν αυτοκίνητο περισσότερο με την φήμη της μάρκας, παρά τις βαθμολογίες και τις κριτικές

Η φήμη είναι το παν δεν λένε; Δεν περίμενες ακόμη μια έρευνα να το επιβεβαιώσει, αλλά η J.D Power and Associates για να το επιβεβαιώσει, πρόσφατα διενήργησε μια νέα έρευνα στην οποία το 43% των αγοραστών, δήλωσε ότι θα αγόρασε ένα μοντέλο ακόμη και αν είχανε ανησυχίες σχετικά την ποιότητα του, μόνο και μόνο επειδή είχε πολύ καλή φήμη. Το 38% δήλωσε ότι θα αγόρασε ένα νέο μοντέλο ανάλογα με τις βαθμολογίες και τις κριτικές που έχει πάρει από τον ειδικό τύπο, ενώ μόλις το 14% ανέφερε ότι θα βασιστεί σε κάποιον προηγούμενο ιδιοκτήτη του μοντέλου.

Το μεγαλύτερο ρόλο για την αγορά νέου αυτοκινήτου πλέον είναι η μέση κατανάλωση του, ακολουθεί η αξιοπιστία, η τιμή του και τελευταία η εξωτερική σχεδίαση, η οποία ήταν πρώτη στην έρευνα του 2010.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα