Η McLaren επικεντρώνεται στην MP4-28 και αποκλείει επιστροφή τής MP4-27
Ο Martin Whitmarsh, Πρόεδρος της McLaren Racing, είχε αναφερθεί στο ενδεχόμενο να επιστρέψει η ομάδα του στην περσινή MP4-27, η οποία ήταν πολύ ανταγωνιστική στους τελευταίους αγώνες, κάτι που δε συμβαίνει -τουλάχιστον ακόμα- με την MP4-28, έτσι κάποιοι οπαδοί της βρετανικής ομάδα θέλουν βάλουν ξανά την MP4-27 στην πίστα, ένα μονοθέσια για το οποίο γνώριζαν πάρα πολύ καλά.
Ωστόσο, ο Βρετανός αποκλείει τώρα το ενδεχόμενο να δούμε ξανά την MP4-27, αφού οι τεχνικοί στο Woking επικεντρώνονται στο να κατανοήσουν
Γνωρίζουμε ότι η MP4-28 έχει κάποιες περιοχές με υψηλή δυναμική και ξέρουμε ότι πιθανώς παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από την MP4-27. Απλά, χρειάζεται να την καταλάβουμε και να βεβαιωθούμε ότι η απόδοσή της είναι σίγουρη.
Σε όλα τα μονοθέσια του παρελθόντος ήταν δύσκολο να πάρουμε την απόδοση, ακόμα κι αν κάποια είχαν εντυπωσιακή κάθετη δύναμη. Αυτό το μονοθέσιο φαίνεται να είναι δύσκολο σ’ αυτό, και θα πρέπει να δουλέψουμε, να το κατανοήσουμε και να το διορθώσουμε.
Νομίζω ότι φεύγουμε από το Σαββατοκύριακο αυτό, με τους μηχανικούς να λένε ότι θα μπορούσαμε να είμαστε λίγο πιο δυνατοί. Αλλά, πιστεύομε σ’ αυτό που μπορούμε να κάνουμε σαν ομάδα. Είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε. Κατά πάσα πιθανότητα, δε θα θα φτάσουμε εκεί όσο πιο γρήγορα θα το ήθελα, αλλά θα πρέπει να τους ενθαρρύνω για να το κάνουμε.
Προφανώς, στη Μαλαισία, η ανταγωνιστικότητα της MP4-28 δεν μπορεί να είναι πολύ ανώτερη απ’ αυτή που είδαμε στην Αυστραλία, διότι δεν υπάρχει διάλειμμα για τον δεύτερο αγώνα. Όμως, το Grand Prix στην Κίνα είναι 3 εβδομάδες μετά από τη Μαλαισία, κάτι που δίνει αρκετό χρόνο στους μηχανικούς του Woking, οι οποίοι θέλουν πολλά και χρήσιμα δεδομένα από το επόμενο Grand Prix στη Sepang.
[Πηγή: AutoSport]
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AutoBlog
- Spy Photos: Citroen C4 Picasso και Grand Picasso χωρίς ίχνος καμουφλάζ
- Tata eMO-C Electric Van Concept
- Η McLaren επικεντρώνεται στην MP4-28 και αποκλείει επιστροφή τής MP4-27
- Sound Video: BMW M5 (E60) με custom εξάτμιση
- Spy Photos: Porsche Panamera Facelift χωρίς καμουφλάζ [w/video]
- Teaser Photo: Renault-Ross Lovegrove Concept
- Perez: Η Ferrari μού ζητούσε να “φροντίζω” τον Alonso
- Τελευταία Νέα AutoBlog
- Η McLaren επικεντρώνεται στην MP4-28 και αποκλείει επιστροφή τής MP4-27
- Spy Photos: Porsche Panamera Facelift χωρίς καμουφλάζ [w/video]
- Tata eMO-C Electric Van Concept
- Teaser Photo: Renault-Ross Lovegrove Concept
- Spy Photos: Citroen C4 Picasso και Grand Picasso χωρίς ίχνος καμουφλάζ
- Perez: Η Ferrari μού ζητούσε να “φροντίζω” τον Alonso
- Sound Video: BMW M5 (E60) με custom εξάτμιση
- Hamilton: Η McLaren μού πρόσφερε περισσότερα χρήματα για νέο συμβόλαιο
- Το νέο Audi A5 θα κυκλοφορήσει το 2015, το RS5 θα φοράει έναν Twin-Turbo 470 ίππων
- Το νέο Acura MDX θα παρουσιαστεί στη Νέα Υόρκη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Κινέζοι τρέχουν πανικόβλητοι....Δείτε τον λόγο! (VIDEO)
- Απίστευτο κατόρθωμα για δύο παράτολμους οδηγούς...Δείτε τί έκαναν! (VIDEO)
- Spy Photos: H νέα Mercedes S-Class χωρίς καθόλου καμουφλάζ, επίσημες φωτογραφίες από το εσωτερικό της
- Veneno Vs LaFerrari Vs P1 [Infographic]
- LaFerrari και Veneno σε σμίκρυνση, LaFerrari EVOXX [Renderings]
- Video: Μια Porsche Carrera GT τράκαρε στο Ring
- Μέσα στο εργαστήριο όπου η Brabus αναπαλαιώνει τα παλιά αυτοκίνητα
- Τι μισθό πήραν οι CEO των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών το 2012;
- Ο Karim Benzema πήρε πρόστιμο 18.000 ευρώ επειδή πήγαινε με 216 χλμ/ώρα με το Audi RS5 του
- Πωλείται το Nurburgring