Αυτό είναι το εγχειρίδιο της ΟΣΥ για το πώς να αντιμετωπίζονται οι λαθρεπιβάτες..

Σαφείς οδηγίες να τιμωρούν οπωσδήποτε, να επιβάλουν τον νόμο και να αποφεύγουν τους συναισθηματισμούς αλλά και να βασίζονται στο ένστικτό τους προκειμένου να ψυχολογούν τους επιβάτες, περιλαμβάνει το εγχειρίδιο επιμόρφωσης των εθελοντών ελεγκτών εισιτηρίων που παρουσιάζει η εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ...

Το εν λόγω εγχειρίδιο που περιλαμβάνει συμβουλές για δύστροπους πελάτες έχει προβλέψει τα πάντα για τις αντιδράσεις
των λαθρεπιβατών. Δεν απέτρεψε όμως το τραγικό συμβάν της περασμένης Τρίτης στο Περιστέρι.

Μεταξύ των οδηγιών που ξεχωρίζουν είναι αυτή που ρητά αναφέρει:
Μην του κάνεις τη χάρη να τον αφήσεις ατιμώρητο για να σταματήσει να φωνάζει. Αυτό επιβραβεύει τη συμπεριφορά του και μαθαίνει σε αυτόν και σε άλλους ότι ο καυγάς είναι ο τρόπος για να πάρουν αυτό που θέλουν.

Άλλες οδηγίες αναφέρουν:
- Μην παίρνεις τις φωνές και τις αγριάδες των παραβατών προσωπικά. Μην εμπλέκεσαι συναισθηματικά! Όταν τον αφήσεις να βρει το κουμπί σου έχεις χάσει. Θέλει να σε εκνευρίσει επειδή νομίζει ότι θα του δώσεις αυτό που θέλει για να τον ξεφορτωθείς.

- Αντιμετώπισε το σαν πρόκληση για να δεις πόσους εκνευρισμένους παραβάτες μπορείς να τους κάνεις να σκεφτούν λογικά.
Keywords
Τυχαία Θέματα