Έκανε πίσω ο Βορίδης – Απέσυρε την τροπολογία

Δηλώσεις στο REDALERT από ιδιοκτήτες φορτηγών - Απέσυρε την τροπολογία για τα βυτιοφόρα ο υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης, μετά τον σάλο και τον ενδοκυβερνητικό «σεισμό» που προκάλεσε.
«Επειδή εδώ έχουμε συγκυβέρνηση και επειδή οι γνώμες των συγκυβερνώντων κομμάτων πρέπει να γίνονται σεβαστές, εφόσον το ΠΑΣΟΚ έχει αντίρρηση για....
οποιοδήποτε λόγο, έχει διαφορετική οπτική στο συγκεκριμένο ζήτημα, εγώ δεσμεύτηκα ότι πράγματι οι
συγκεκριμένες διατάξεις θα απαλειφθούν από την τροπολογία», επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ο υπουργός.

Ευθείες βολές κατά του υπουργού υποδομών από τους ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης.

«Κάποιοι κρύβονται πίσω από συμφέροντα. Δημιουργούν ένα κλειστό κλάμπ βυτίων» είπε στο REDALERT ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Α. Κενανίδης.

H ομοσπονδία καλεί τον υπουργό να αποσύρει την τροπολογία, σε διαφορετική περίπτωση προειδοποιεί πως εξετάζεται ακόμη και το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων.

Γιατί αντιδρούν οι ιδιοκτήτες φορτηγών

Η τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, την Παρασκευή, προβλέπει ότι «οι άδειες Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης (ΦΔΧ) που έχουν τεθεί σε κυκλοφορία μέχρι την έναρξη ισχύος του Νόμου 3887/2010» (πρόκειται για τον νόμο Ρέππα που ρυθμίζει το άνοιγμα του επαγγέλματος του μεταφορέα), δηλαδή μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2010, «δεν μπορούν να μετατραπούν σε άδειες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου μέχρι τη λήξη της μεταβατικής περιόδου που ορίζεται η 27η Ιανουαρίου 2020».

«Δηλαδή οι βυτιοφορείς ΔΧ θα παραμείνουν 750 πανελλαδικά όταν τα υπόλοιπα φορτηγά υπολογίζονται σε 35.000», σημείωσε ο κ. Κενανίδης.

Σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, πριν την τροπολογία, ο κάθε ιδιοκτήτης φορτηγού μπορούσε να μετατρέψει το όχημά του σε βυτίο υγρών καυσίμων επωμιζόμενος το κόστος της μετατροπής το οποίο κυμαινόταν από 40.000 έως 70.000 ευρώ.

Μετά την τροπολογία Βορίδη τα πράγματα αλλάζουν. Για να αποκτήσει κάποιος νέα άδεια βυτιοφόρου χρειάζονται περίπου 300.000 ευρώ ( για εξοπλισμό, εγκαταστάσεις, κεφάλαια που απαιτούνται κ.λ.π.)

« Μπορεί ο υπουργός να λέει ότι οποιοσδήποτε μπορεί να αποκτήσει νέα άδεια βυτίου, αλλά το κόστος είναι δυσθεώρητο. Επομένως στόχος είναι να προστατευθεί το επάγγελμα του βυτιοφορέα» διαπίστωσε ο κ. Κενανίδης.

http://redalert.gr/p
Keywords
Τυχαία Θέματα