ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ....

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εμπορική πολιτική τηρεί τους τελευταίους 2 καλοκαιρινούς
μήνες η αλυσίδα superm-market του Σκλαβενίτη με τουλάχιστον 3 απανωτές
αυξήσεις κυρίως σε πολύ βασικά αγαθά όπως είναι το γάλα, το νερό, και
όχι μόνο, εν μέσω τέτοιας οικονομικής κρίσης.
Δεν είναι τυχαίο ότι αυτά γίνονται μέσα στις θερινές διακοπές και θα
τα βρουν μπροστά τους...
επιστρέφοντας οι καταναλωτές.

Μια αμιγής ελληνική επιχείρηση από τις ελάχιστες εναπομείναντες που
τελευταία βοηθώντας εργαζόμενους της εταιρείας Atlantic ανέβασε λίγο
το profile της, είναι πολύ κρίμα να
διώχνει τους πελάτες της με αυτές
τις απαράδεκτες πολιτικές στο βωμό του κέρδους.

Να θυμίσουμε βέβαια τις απαράδεκτες επιλογές της να φακελώσει στο
παρελθόν τους υπαλλήλους της με προσωπικά και ιατρικά απόρρητα
στοιχεία μοιράζοντάς τους να συμπληρώσουν ανάλογες αιτήσειςδυστυχώς
μετά τον θάνατο του μεγάλου Σκλαβενίτη δεν ελέγχονται για τη προέλευση
και τη ποιότητά τους.

B.L.Εδώ θα πεις δημόσια την γνώμη σου____ Ο σιωπών δοκεί συναινείν[email protected]
Keywords
Τυχαία Θέματα