Ταμπέλες παντού,σε όλους και σε όλα!

Έως και την δεκαετία του 1950 ποικίλες καινοτομίες έχουν ήδη συντελεστεί για να καταστεί ο κόσμος ώριμος αρκετά ώστε να ξεκινήσει η πιο οργανωμένη προσπάθεια μαζικής αποχαύνωσης και παθητικοποίησης(ραδιοδιαφημίσεις-1922,ηλεκτρονικοί υπολογιστές-1940s,,διαφημίσεις στη τηλεόραση-1941,συστηματοποίηση τηλεμάρκετινγκ 1950s κλπ κλπ).Όσοι ξεκίνησαν λοιπόν να ασχολούνται τότε με τον εκκολαπτόμενο χώρο του social marketing και τα πρώτα βήματα της μαζικής διαφήμισης (=επιρροής) στη ζωή μας ,έπρεπε να βρουν κάτι το οποίο θα ....
έδινε ένα συγκεκριμένο
πλαίσιο αναφοράς και θα υποσχόταν εύκολη,γοργή και κερδοφόρα (πάνω από όλα) ανέλιξη.Ποιά ήταν η δουλειά τους?H δουλειά τους δεν ήταν άλλη από το να γεννούν ανάγκες στο κοινωνικό γίγνεσθαι.Η έννοια που ανακάλυψαν και ξεκίνησαν λοιπόν την βήμα-βήμα τελειοποίηση της,ήταν η έννοια του "tagret group".Target group ετυμολογικά περικλείει μία ομάδα ανθρώπων τους οποίους θέτεις ως στόχο για να καταναλώσουν το προϊόν σου.(Υπέρ?)Τονίζοντας 1-2 στοιχεία τ
Keywords
Τυχαία Θέματα