Τι γίνεται με τις πτήσεις πάνω από την Αρτέμιδα τις τελευταίες μέρες;;;

Τις τελευταίες ημέρες χρησιμοποιείται ο Δυτικός Διάδρομος (03L) ως κύριος για τις απογειώσεις προς βορά.
Συνέπεια αυτού η σημαντική ελάφρυνση των κατοίκων της Αρτέμιδας από την υπερβολική ηχορύπανση.
Επιτέλους!!!! ύστερα από 10 χρόνια ΑΓΩΝΩΝ και δικαστικών πιέσεων, ύστερα από 8 μήνες καθημερινής προβολής από το blog μας των παρανομιών της ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) κάτι φαίνετε να....
αλλάζει.
Όπως όμως σε ότι φαίνεται καλό, υπάρχει ένα αλλά… έτσι και στην περίπτωσή
μας.

- Ναι, ο δυτικός διάδρομος ( 03L ) προκαλεί σαφώς χαμηλότερη ηχορύπανση από τον ανατολικό ( 03R ), όμως με τους υπάρχοντες κανόνες απογείωσης, (SID) δεν επιτρέπεται η δεξιά στροφή πριν τα δέκα ναυτικά μίλια. (Δηλαδή μετά την ακτογραμμή της Ραφήνας)
Αυτό δεν τηρείται σχεδόν σε καμία απογείωση τις τελευταίες μέρες , με αποτέλεσμα αυτές να είναι παράνομες, καθώς ακολουθούνται οι διαδικασίες απογείωσης του ανατολικού διαδρόμου.

- Ναι αυτό ζητούσε η μηνυτήρια αναφορά που είχαν καταθέσει οι συμπολίτες μας ( http://spata-artemida.blogspot.com/2011/08/blog-post_4144.html ) αλλά και τήρηση των 10 ναυτικών μιλίων.

Εφαρμόζεται σήμερα μία μέση λύση. Ζητάμε να γίνει ολοκληρωμένη.
Να απαγορευτεί ρητά από την ΥΠΑ η παράνομη στροφή των αεροσκαφών πάνω και κατά μήκος της Αρτέμιδας, όταν φτάνουν τα 4000 πόδια ύψος.
Αυτή είναι η μόνη λύση και πρέπει να καταγραφεί στις επίσημες διαδικασίες S.I.D. της ΥΠΑ., ώστε να εξασφαλίσουμε πως θα συνεχίσει να εφαρμόζεται και δεν θα αποτελεί μία περιστασιακή ρύθμιση κάποιων ημερών και μόνο.
Το καλοκαίρι με την άνοδο της θερμοκρασίας, την άπνοια και την αύξηση των πτήσεων θα συνεχίσουν να ισχύουν αυτές οι διαδικασίες;
Η ΥΠΑ μας αποδεικνύει ότι είναι επιχειρησιακά εφικτό να μην πλήττετε η Αρτέμιδα από τις πτήσεις και τα ντεσιμπέλ….
Εμείς τώρα πρέπει να δώσουμε την μάχη να το θεσμοθετήσουμε…

http://spata-artemida.blogspot.com/
Keywords
Τυχαία Θέματα