Νίκος Παππάς: Το προοδευτικό κέντρο μέρος της ταυτότητας του ΣΥΡΙΖΑ – «Συλλογική αυτοκριτική» τα περί 37 δισ. ευρώ

«Πρωινό καφέ» με δημοσιογράφους είχε το πρωί της Δευτέρας ο Νίκος Παππάς, προκειμένου να παρουσιάσει τον τρόπο που θα κινηθεί τις αμέσως επόμενες εβδομάδες στο πλαίσιο της προεκλογικής του καμπάνιας για την εκλογή νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Επικεφαλής αυτής της καμπάνιας αναλαμβάνει ο πρώην βουλευτής Ημαθίας, Άγγελος Τόλκας.

Ο υποψήφιος για την αρχηγία του ΣΥΡΙΖΑ εκτίμησε πως ο διάλογος στο εσωτερικό του κόμματος και μεταξύ των

υποψηφίων είναι σε καλό επίπεδο, «αρχίζει να πολιτικοποιείται», πρόσθεσε πάντως πως θα πρέπει να αναδειχθούν και οι διαφορές μεταξύ των πολιτικών σχεδίων των υποψηφίων. Διευκρίνισε ότι η κριτική που έχει κάνει τις τελευταίες ημέρες για το μαξιλάρι των 37 δις δεν έχει αιχμές για συγκεκριμένα πρόσωπα (δηλαδή για παράδειγμα τον Ευκλείδη Τσακαλώτο) είναι συλλογική αυτοκριτική, «βάζω και τον εαυτό μου μέσα», είπε και διεμήνυσε ότι έτσι θα συνεχίσει στο εξής. «Και εγώ, και ο Τσακαλώτος, και η Έφη, έχουμε υπάρξει υπουργοί του Τσίπρα» είπε χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά το στίγμα της απεύθυνσης του ΣΥΡΙΖΑ ουσιαστικά είπε ότι πρέπει το κόμμα να πάρει τους κεντρώους για να έχει προοπτική διακυβέρνησης ξανά, αλλά και ότι το προοδευτικό κέντρο είναι μέρος της ταυτότητας του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι μόνο ακροατήριο στο οποίο απευθύνεται.

Περαιτέρω, τάχθηκε υπέρ των συμμαχιών σε κοινωνικό επίπεδο που θα μπορέσουν να δώσουν ώθηση στην προοδευτική παράταξη και μίλησε για την ανάγκη ο ΣΥΡΙΖΑ να οικοδομήσει δίκτυο στον συνδικαλισμό, δίκτυο στην Αυτοδιοίκηση και δίκτυο στους μικρομεσαίους. Αναφερόμενος στην στρατηγική της διεύρυνσης του ΣΥΡΙΖΑ, είπε ότι αυτή ουσιαστικά ξεκίνησε το 2012 και όχι το 2019. Αντιθέτως, παρατήρησε, το 2019 μπήκε ένα «φρένο».

Στο πλαίσιο της καμπάνιάς του τις επόμενες ημέρες ο ίδιος είπε ότι θα επισκεφθεί όσες περισσότερες περιοχές της περιφέρειας είναι δυνατόν, εργατικά κέντρα και επιμελητήρια. Υπάρχουν ωστόσο, αναγνώρισε και οι περιορισμοί του καλοκαιριού, «δεν μπορείς να κάνεις πολιτική συζήτηση όταν ο άλλος έχει να πάει το παιδί του στην παραλία», είπε χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της δικής του καμπάνιας, ειπώθηκε πως αυτό θα εστιάσει στο συλλογικό σχέδιο για την χώρα και την ανάπτυξη, τις προτεραιότητες της προοδευτικής πολιτικής από εδώ και πέρα, αφήνοντας στην άκρη «μια μελαγχολική θεώρηση των πραγμάτων» και χωρίς πολωτική διάθεση τύπου «ή εμείς ή εσείς». Θα αναδειχθεί το ζήτημα της ανάγκης για αναδιανομή του πλούτου απέναντι στην συγκέντρωση του πλούτου στους ισχυρούς, ενώ θα υπάρξει και εστίαση στα εθνικά θέματα. Μάλιστα με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις, μίλησε για λάθος Μητσοτάκη που αναφέρθηκε σε «υποχωρήσεις», προσθέτοντας ότι και ο Αλέξης Τσίπρας μιλούσε πάντα για διάλογο, αλλά πάντα με το Διεθνές Δίκαιο στο τραπέζι.

Τέλος, ανέφερε ότι είναι κοινή η επιδίωξη να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των υποψηφίων δηλαδή την Έφη Αχτσιόγλου, τον Ευκλείδη Τσακαλώτο και τον Στέφανο Τζουμάκα για συμφωνία επί των κανόνων του παιχνιδιού και ήδη μια πρώτη επικοινωνία με τους δύο πρώτους έχει υπάρξει.

Διαβάστε επίσης:

Μαρινάκης για ελληνοτουρκικά: «Απέχουμε πολύ από τη Χάγη» (video)

Γεωργιάδης: Σέβομαι τους εργαζόμενους – Ρεκόρ ελέγχων από το ΣΕΠΕ (video)

Γιώργος Παπανδρεου: Να μην φοβηθούμε τον διάλογο με την Τουρκία, έχουμε τις κόκκινες γραμμές μας

Keywords
Τυχαία Θέματα