Όταν η διαφήμιση γίνεται δυσφήμιση

του Θεολόγου Αλεξανδράτου

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των διαφόρων εταιρειών είναι ανηλεής καθώς η αγορά συρρικνώνεται και δεν υπάρχει χώρος για όλους. Ο κάθε ιδιοκτήτης προϊόντος προσπαθεί να πλασσάρει το δικό του με τον καλύτερο τρόπο ώστε να επικρατήσει στον αδυσώπητο πόλεμο και να προτιμηθεί από τους καταναλωτές. Ένα σημαντικό όπλο των εταιρειών είναι η διαφήμιση. Μια έξυπνη και αποτελεσματική μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να κάνει το προϊόν επιθυμητό.

Το τι όμως θεωρείται έξυπ...

Keywords
Τυχαία Θέματα