Ελένη Μενεγάκη : ο «καφές» της φέρνει περισσότερα έσοδα από τους Σκορδολιαγκαίους;

Το ακόλουθο επώνημο email στάλθηκε στο ενημέρωση και το βρήκαμε ενδιαφέρον. Ίσως περισσότερο από μας και τους αναγνώστες  ή την AGB θα έπρεπε να απασχολεί τον κο Λάτσιο και τον κο Κυριακού που την άφησαν να τους φύγει μέσα από τα χέρια για άλλο λόγο ο καθένας. Δικαιολογεί επίσης το γιατί οι Γερμανοί την κρατούν.Διαβάστε τι έγραψε ο αναγνώστης  «Καλά όλα αυτά τα e-mail μεταξύ αναγνωστών για τα χαρακώματα της πρωινής ζώνης, έχουν πλάκα.Μπορώ να ρωτήσω
όμως κάτι και αν μπορείτε να κάνετε ένα ρεπορτάζ για να μας απαντήσετε; Πως γίνεται το ΠΡΩΙΝΟmou στο Μεγάλο Κανάλι να είναι πρώτο σε τηλέθέαση και ο Καφές με την ΕΛΕΝΗ στον ALPHA να είναι μακράν πρώτος σε διαφημιστικά έσοδα; Τι περίεργα παιχνίδα παίζει η AGB;»Γιώργος ΑρώνηςΕμείς θα πούμε ότι συνήθως ένα  ακριβό αλλά πετυχημένο και διαχρονικό εστιατόριο με δέκα τραπέζια  τακτικούς πελάτες που κλείνουν τηλεφωνικά τραπέζι για να ξέρουν ότι θα βρουν να κάτσουν, κάνει περισσότερα κέρδη από ένα trendy εστιατόριο πολλής φασαρίας και μπούγιου για το οποίο έχουν ξοδευτεί πολλά για την βιτρίνα αλλά και για να φωτογραφίσουν τους σελέμπριτι να τρώνε δωρεάν εκεί με τους φίλους τους.Η επιτυχία λοιπόν δεν μετριέται μόνο σε στιγμές ή περιόδους, αλλά κυρίως σε διάρκεια και σταθερή παρεχόμενη ποιότητα και σε διαφορετικές συνθήκες και όρους . Η προικισμένη Ελένη Μενεγάκη έχει όλα αυτά τα στοιχεία και επομένως διατηρεί  σταθερούς, συγκεκριμένους και μετρήσιμους τηλεθεατές τόσο σαν μίγμα όσο και σαν χαρακτηριστικά. Οι επενδύοντες στην διαφήμιση θέλουν να εξασφαλίζεται η μέγιστη ανταπόδοση στα χρήματα που βάζουν για τον συγκεκριμένο χρόνο που μπορούν να πάρουν σε κάθε εκπομπή. Καί η κα Μενεγάκη εξασφαλίζει καλύτερα από όλους τους υπόλοιπους, την αποδοτικότητα όσων προβάλλονται στην εκπομπή της διαχρονικά και εγγυημένα .
Keywords
Τυχαία Θέματα