Πως να αντιμετωπίσετε ενοχλητικούς σαν κι εμένα στην σελίδα Facebook σας



Ε, δεν αντέχω, αρπάζομαι εύκολα. Έγραψα λοιπόν στην σελίδα της Johnnie Walker ότι μου αρέσει να ανακατεύω το ούζο με το ουίσκι. Ανόητο παράδειγμα, θα μπορούσε βέβαια να είναι κάτι υβριστικό ή ενοχλητικό για το brand εξίσου εύκολα, όπως έκανα με την Lacta. Είναι όμως το πρώτο αναγνωριστικό στάδιο πριν κάνει κάποιος μια επίθεση στην σελίδα σας. Το οποίο μπορεί να μην γίνεται ακόμα πολύ αλλά είναι θέμα χρόνου… 1. Κάντε σαφές τι ακριβώς είναι το καθεστώς σε αυτή τη σελίδα. Όταν πχ γράφομαι σε ένα φόρουμ μου δείχνει ένα ολόκληρο κατεβατό
με κανόνες καλής συμπεριφοράς. Στο κάτω κάτω δικιά σας είναι η σελίδα, δικοί σας οι κανόνες. Ακόμα και αν είναι περίεργοι, είναι μέρος του brand σας. 2. Βάλ’τε λοιπόν σε ευκρινές σημείο και τονίστε ότι έχει κανόνες αυτή η σελίδα. Ως προς τις βωμολοχίες, αντίπαλα εμπορικά ενδιαφέροντα και εργαζόμενους σε ανταγωνιστές, δόλιες ενέργειες κλπ. 3. Να είσαι εκεί Κε Λώρενς! Αν είναι να αρχίσετε μια σελίδα αλλά να μην ‘ζείτε’ σε αυτή περισσότερο από όλους, μην την κάνετε. Σήμερα ανέβασα για πλάκα ένα σχόλιο (tongue in cheek) στη σελίδα Johnnie Walker. Ούτε σε εμένα, ούτε στους άλλους απάντησε κανείς… 4. Εφόσον δεν σας αρέσει ότι έγραψα, κατ’αρχάς διατηρήστε την ψυχραιμία σας. Δεν είναι κανόνας η άμεση ανταπόκριση, ειδικά όταν θέλει λίγο σκέψη το πράγμα. 5. Δεν είμαι μόνος. Αν έγραψα εγώ κάτι προσβλητικό που δεν σας αρέσει, πιθανώς να υπάρχουν και άλλοι που το σκέφτονται. Δείτε κάθε προσβολή σαν μια ευκαιρία να απαντήσετε δημόσια σε κάτι που ίσως απασχολεί πολλούς. 6. Μην γράφετε απαντήσεις – σεντόνι. Κανείς δεν τις διαβάζει και δείχνουν ύποπτες, σαν να θέλετε να κρύψετε κάτι. 7. Μην γράφετε σαν επίσημη απάντηση σε δελτίο τύπου. H απάντηση της Lacta στο θέμα “γιατί να μην προτιμήσουμε ελληνικές σοκολάτες” πέφτει σε αυτή την κατηγορία. (Την έχουν σβήσει τώρα, δεξιά ένα άλλο παράδειγμα λιγότερο καλό.) 8. Στοιχεία και συγκεκριμένα δεδομένα. Μακριά από συναισθήματα και προσωπικές απόψεις. Μείνετε στα βασικά για να είστε σίγουροι. 9. Μερικές φορές αξίζει να προσπαθήσετε με προσωπικό μήνυμα. Είτε επειδή θα το εκτιμήσει κάποιος με καλές προθέσεις ή για να ξεφουσκώσετε τον αέρα από τα πανιά κακοπροαίρετου που το κάνει για να τον δούνε όλοι. Αν είστε σίγουροι ότι είναι κακοπροαίρετο το εγχείρημα – αλλά 100% σίγουροι και να φαίνεται! – δικαιολογήστε να ξεκάνετε κάποιον από φίλο ή να ορίσετε περιορισμούς μερικές φορές. 10. Μείνετε κοντά στο πρόβλημα με συχνή ανανέωση και έλεγχο των εξελίξεων. Αλλιώς μπορεί να προκύψει…τσουνάμι! Προσωπικά προτείνω ολοκληρωμένο media monitoring και όχι απλά να κάνετε refresh στον browser σε μια σελίδα facebook. Όπως έδειξε και η πρόσφατη περίπτωση με υποστήριξη Apple και την Systemgraph, μπορεί όσο εσείς είστε προσηλωμένοι στον υπολογιστή, δίπλα σας στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο να έχει κηρυχτεί…παγκόσμιος πόλεμος! Η χαρά του διαδικτύου είναι ότι είναι ένα ζωντανό δείγμα, μια έρευνα αγοράς υπό μόνιμη εξέλιξη. Εκμεταλλευτείτε το. Δεν είναι λίμνη σας η σελίδα, ένα ζωντανό ποτάμι είναι. Αν προσπαθ
Keywords
Τυχαία Θέματα