12.990€ vs 21.550€ vs 27.500€... Το απόλυτο συγκριτικό για τους οικογενειάρχες!


Η οικονομική κρίση θέλοντας και μη τροποποίησε τον οικογενειακό προϋπολογισμό στις περισσότερες περιπτώσεις, βέβαια, προς το χειρότερο. Τα δεδομένα, λοιπόν, άλλαξαν, και εμείς επιχειρούμε με αυτό το post να αλλάξουμε τα δεδομένα σύγκρισης. Συγκρίνουμε, λοιπόν sedan εκπροσώπους οικογενειακών μοντέλων με τιμές τριών επιπέδων....αλλά με αντίστοιχα προσόντα και σκοπό σε κάθε περίπτωση την μετακίνηση μιας πενταμελούς οικογένειας:

Έτσι στην τιμή των 12.990€ μπορεί κανείς να προμηθευτεί με την τρέχουσα διπλή απόσυρση
της Chevrolet το μικρομεσαίο Chevrolet Cruze 1.6lt στην βασική έκδοση Base, κάπου εκεί στα 21.550€ "συναντάς" το Best Seller της μεσαίας κατηγορίας Opel Insignia στην βασική έκδοση Edition με τον 1.600άρη turbo κινητήρα με την έκπτωση της αντιπροσωπείας των 1.530€ και το όφελος από την κρατική απόσυρση που φθάνει τα 1.430€ και βέβαια ακόμη πιο ψηλά στα 27.500€ αξιοποιώντας το όφελος της απόσυρσης φθάνουμε αν το λέει η τσέπη μας το πολυτελές Audi A4 με τον turbo Κινητήρα 1.8lt που αποδίδει 120PS...

Το βασικό θέμα είναι τί κερδίζω και τι χάνω...; Το αμερικανοκορεάτικο Cruze (AUTOBEST 2010) χάρη και στην ευνοϊκή συγκυρία με την ισοτιμία ευρώ/δολλαρίου πωλείται...
σε συνδυασμό με την εκπτωτική πολιτική της εταιρείας σε πολύ χαμηλή τιμή. Όντας ελαφρώς μικρότερο σε διαστάσεις(εξ. διαστ. 4,60/1,78/1,47) από τα δύο ακριβότερα γερμανικά μοντέλα παρέχει ιδιαίτερα ικανοποιητικούς χώρους ενώ και το πορτ-μπαγκάζ των 450 λίτρων είναι πάνω από το μέσο όρο της μικρομεσαίας κατηγορίας στην οποία εντάσσεται. Ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό τους από το Cruze έχουν τόσο το A4 (εξ. διαστ. 4,70/1,82/1,42) όσο και το Insignia(εξ. διαστ. 4,83/1,85/1,49). Το Insignia έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με τα 500 λίτρα που διαθέτει έναντι των 480 λίτρων κατά VDA του Α4 που πλασάρεται 2ο σε αυτόν τον τομέα. Πάντως χωρίς καθόλου παραχωρήσεις και τα 3 μοντέλα μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα 5 ενήλικες στο εσωτερικό τους μαζί με τις αποσκευές τους.
Σε σχέση τώρα με τους κινητήρες και την οδηγική αίσθηση που λαμβάνει κανείς...το Chevrolet Cruze με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 113PS ισχύος και 153 νιουτόμετρα ροπής καταφέρνει να κινεί αξιοπρεπώς το sedan αμάξωμα του αυτοκινήτου δίνοντάς του μια τελική ταχύτητα της τάξης των 185Km/h ενώ την δοκιμασία των 0-100Km/h την ολοκληρώνει σε 12,5 sec. Πρόκειται για τυπικές επιδόσεις για έναν κινητήρα των προδιαγραφών του Cruze που δεν ξεφεύγουν από τον μέσο όρο του κυβισμού σε ατμόσφαιρα.... Από κει και πέρα με ένα πρόσθετο κόστος της τάξης των 3.750€ μπορεί κανείς είτε κατά την απόκτηση του αυτοκινήτου είτε αργότερα να προσθέσει το Compressor kit της εταιρείας που δίνει στο μοτέρ ισχύ 150PS και ροπή 185 νιουτόμετρα. Μόνο έτσι μπορεί να συγκριθούν οι επιδόσεις του με αυτές του Ιnsignia και του A4 που αμφότερα φορούν αποδοτικούς turbo κινητήρες: Το Insignia με τον 1.600άρη turbo κινητήρα αποδίδει 180PS και 230 νιουτόμετρα ροπής, ενώ το Α4 από 1.800 τουρμπάτα κυβικά
Keywords
Αναζητήσεις
renault scenic πορτμπαγκαζ
Τυχαία Θέματα