Αρωμα Ελλάδας στο Piccadilly Circus

09:57 8/12/2012 - Πηγή: 24wro

Μια νέα εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων για την προβολή του ελληνικού τουρισμού...
πραγματοποιεί η πρωτοβουλία Up Greek Tourism. Στόχος της είναι να συγκεντρωθούν 12.000 στερλίνες μέσα σε τρεις εβδομάδες μέσω crowd funding. Tα χρήματα αυτά θα διατεθούν για τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού σε ηλεκτρονικό billboard στο Piccadilly Circus του Λονδίνου. Μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί
δυο παρόμοιες καμπάνιες στη Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον, οι οποίες κόστισαν 30.000 δολάρια και χρηματοδοτήθηκαν με τον ίδιο τρόπο μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κοινωνικών συνεισφορών Loudsauce. Οι δωρητές που συμβάλλουν με 10 λίρες και άνω θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, ένα εισιτήριο με επιστροφή από το Λονδίνο για την Ελλάδα, ενώ το διαφημιστικό βίντεο θα δημιουργηθεί από το βραβευμένο σχεδιαστή οπτικών μέσων Χάρη Τσέβη και θα προβάλλεται από την 1η Φεβρουαρίου 2013 στο Piccadilly Lite όλο το 24ωρο, επί δύο εβδομάδες.

Το «Up Greek Tourism» είναι μία εκστρατεία που «τρέχει» από εθελοντές Ελληνες σε όλο τον κόσμο, για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η πρωτοβουλία διάλεξε τον τουρισμό ως μέσο προβολής λόγω της κρίσιμης σπουδαιότητάς του για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας. Η εκστρατεία αποσκοπεί στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού με δύο τρόπους: άμεσα, μέσω διαφήμισης σε ανοικτούς χώρους, και έμμεσα με αναζωογόνηση της συζήτησης στα ΜΜΕ και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Keywords
Τυχαία Θέματα