ΓΕΡΜΑΝΟΣ - COSMOTE: SERVICE ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ “ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ”

19:30 22/9/2011 - Πηγή: 24wro

Αγόρασα το καλοκαίρι από το κατάστημα Γερμανού της Μυκόνου το συγκεκριμένο τηλέφωνο SAMSUNG STAR II WHITE  18/08/2011
Μετά από μια μέρα λειτουργίας παρουσίασε βλάβη …



από “ιδρώτα” .
Το  κινητό το παραδώσαμε για service
στο κατάστημα του Ψυχικού στις 08/09/2011 και ώρα 11:06 με περιγραφή βλάβης : Μαύρη οθόνη….
Και ακούστε την “ΜΑΥΡΗ “ συνέχεια .
Σήμερα 22/09/2011 με καλέσανε από το κατάστημα για να με ενημερώσουνε  ότι το τηλέφωνο για να επισκευαστεί χρειάζεται επισκευή κυκλώματος , αλλαγή οθόνης (οξείδωση) και τα καλύμματα και το ποσό επισκευής 128,80 και εγγύηση 3 μηνών,  όταν το συγκεκριμένο είχε αγορά με 1 χρόνο εγγύηση  119,90….
Δηλαδή βλάκα που αγόρασες από εμάς πάρε ένα καινούργιο από μας δηλαδή παλιό και νέο =248 ευρω.
Στην ερώτηση πως έγινε αυτό και αν η εγγύηση το καλύπτει μου είπαν : ότι δεν καλύπτεται γιατί μπορεί να έχει πάρει νερό (όχι από μένα πάντως ) μπορεί να το έπιασα με βρεγμένα χέρια , μπορεί να το έβαλα στο αυτί  μου και να ήταν βρεγμένο ή από ιδρώτα του αυτιού..
Μήπως τελικά είχε περισσότερο υγρασία στο κατάστημα της Μυκόνου ?
Ή σας πείραξε η “ΚΡΙΣΗ” και αντί για “είσαι μέσα” εννοείται “χέσε μέσα”.
Το συγκεκριμένο συμβάν θα το αναρτήσω στην πιο άμεση επικοινωνία που έχω με τους τρεις χιλιάδες φίλους μου στο FACEBOOK ώστε να μάθουν και αυτοί με ποια εταιρεία έχουν να κάνουν …..
Να χαίρεστε και την εταιρεία σας και τα κινητά σας και  εσείς και η COSMOTE!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Keywords
Τυχαία Θέματα