Η διαφήμιση έκαψε τη Vodafone

07:10 19/5/2011 - Πηγή: 24wro

Με έντονη δυσφορία και σκεπτικισμό αντιμετωπίζει η ηγεσία της “Vodafone” τα ιδιαιτέρως αρνητικά ...



αποτελέσματα του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου 2011. Τα έσοδα από τις υπηρεσίες παρουσίασαν μείωση κατά 19,4%, γεγονός το οποίο χαρακτηρίζεται αποθαρρυντικό και αναζητούνται ευθύνες στους λόγους που οδήγησαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σε μειώσεις κερδών και συνδρομητών.
Μόνο που αυτή τη φορά μέλη από τη διοίκηση της “Vodafone” αναζητούν του λόγους αυτής της ζημιάς και θέλουν να αποδοθούν ευθύνες σε στελέχη που προφανώς έχουν προβεί σε ατυχείς επιλογές.
Σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή μέσα από την εταιρεία, αποδίδονται ευθύνες από στελέχη του βρετανικού τηλεπικοινωνιακού κολοσσού στην ηγεσία της ελληνικής. Οι διαπιστώσεις που προκύπτουν από το ρεπορτάζ και οι εντυπώσεις που έχουν διαμορφώσει μέλη της διοίκησης από τη μητρική “Vodafone” στηρίζονται στα εξής κύρια γεγονότα:
1. Ο λογότυπος της εταιρείας ενεπλάκη σε σκάνδαλο υποκλοπών από το 2005 και δεν ακολουθήθηκε η αρμόζουσα πολιτική στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία της “Vodafone” ώστε να αμβλυνθούν οι εντυπώσεις, να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη της πελατειακής βάσεως και κυρίως να καλλιεργηθεί εμπράκτως η αίσθηση ασφαλείας των τηλεπικοινωνιών εντός του δικτύου της «ερυθρόλευκης» εταιρείας.
2. Στην ίδια λογική, η διεύθυνση μάρκετινγκ επέλεξε να προωθήσει περισσότερο τα προγράμματα «κάρτας» αντί ευέλικτων και ελκυστικών επαγγελματικών ή συνδρομητικών προγραμμάτων με πάγιο.
3. Η σοβαρότερη ολιγωρία που αποδίδεται στις διευθύνσεις Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων όμως αφορά στην τελευταία διαφημιστική εκστρατεία της ελληνικής “Vodafone”. Η υποσυνείδητη ψυχολογική επιχείρηση, με την τοποθέτηση μιας ψευτοσημαίας της λεγόμενης «κρητικής πολιτείας» δίπλα σ’ αυτή των νησιών Μάρσαλ, προκάλεσε και πάλι τη μήνη της κοινής γνώμης εναντίον της “Vodafone”.
Στελέχη του βρετανικού τηλεπικοινωνιακού ομίλου φέρονται να κρίνουν ατυχή την εμπλοκή της “Vodafone” στις εσωτερικές υποθέσεις της χώρας και ιδιαίτερα στο θέμα της εθνικής ανεξαρτησίας και της κυριαρχίας εδαφικών περιοχών της ελληνικής επικράτειας.
Με την καλλιέργεια κλίματος «αυτονόμησης» περιοχών όπως είναι η Κρήτη, προφανώς και εξυπηρετούνται ξένα κέντρα άσκησης εξουσίας, γίνεται με απροκάλυπτο τρόπο από τη στιγμή που τα ΜΜΕ ασχολούνται με αυτή τη «διαφημιστική αστοχία» που οργάνωσε αποκλειστικά η Διεύθυνση Μάρκετινγκ της “Vodafone”, στην οποία ηγείται η κ. Υβέτ Κοσμετάτου, σε απόλυτη συνεργασία με την εταιρεία “Spot Thomson” του κ. Χρήστου Κερασιώτη.
Δεν είναι τυχαίο ότι η εταιρεία δεν έχει δώσει ποτέ εξηγήσεις για αυτήν την αμαρτωλή διαφήμιση, τα σχόλια που έχουν γίνει στα ιστολόγια και για τα e-mails που έχουν προωθηθεί σε εκατομμύρια παραλήπτες. Κι όπως λέει ο λαός η σιωπή τεκμαίρει ενοχή…
Όπως φέρεται να παραδέχονται στελέχη της μητρικής “Vodafone”, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο σε άλλη χώρα θα ασκούνταν κατηγορίες για εσχάτη προδοσία τουλάχιστον, ενώ στη γειτ
Keywords
Τυχαία Θέματα