Οι σέξι διαφημίσεις έχουν περισσότερο σουξέ!
19:30 22/9/2011
- Πηγή: 24wro
Οι διαφημίσεις με διεγερτικές εικόνες, αποτέλεσαν αντικείμενο επιστημονικής έρευνας στις Ηνωμένες Πολιτείες…
Όπως αποδείχθηκε μια σέξι γυναίκα μπορεί να ερεθίσει εκείνες τις πλευρές του εγκεφάλου, που ωθούν τον άνθρωπο να δράσει και να αγοράσει παρορμητικά, προσπερνώντας τα τμήματα εκείνα που ελέγχουν την ορθολογική σκέψη.
Την εγκεφαλική δραστηριότητα 24 εθελοντών, που κλήθηκαν να παρακολουθήσουν μια σειρά διαφημιστικά σπότ, μελέτησαν ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια. Μετά τα εγκεφαλογραφήματα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσες διαφημίσεις προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές με απλά και ορθολογικά δεδομένα, είναι λιγότερο αποτελεσματικές στο να ωθήσουν τον άνθρωπο να αγοράσει. Το αντίθετο αποτέλεσμα έχουν όσες διαφημίσεις χρησιμοποιούν τη «μη ορθολογική επιρροή», δηλαδή ερεθιστικές εικόνες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των επιστημόνων, μια ωραία γυναίκα με ανοιχτά πόδια που διαφημίζει τζιν παντελόνια, έχει πολύ πιο δυνατή επίδραση στον εγκέφαλο, από ότι ένα σπότ για αγορά αυτοκινήτου που απλώς παραθέτει τα προσόντα του όσον αφορά στην κατανάλωση βενζίνης ανά χιλιόμετρο. Και αυτό γιατί το πρώτο είδος διαφήμισης έχει την ικανότητα να παρακάμψει τις περιοχές του εγκεφάλου, που επεξεργάζονται λογικά τις ιδέες και τις εικόνες.
Αναλύοντας τα συμπεράσματα της έρευνας ο επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας, Ίαν Κούκ, έδωσε μία συμβουλή: «Προσοχή στον εγκέφαλό σας και προσοχή στο πορτοφόλι σας». Δικαιολογώντας την άποψή του, είπε ότι οι ερεθιστικές διαφημίσεις μειώνουν τις ορθολογικές αναστολές και παρακινούν σε άσκοπες αγορές και σπατάλη χρημάτων.
Όπως αποδείχθηκε μια σέξι γυναίκα μπορεί να ερεθίσει εκείνες τις πλευρές του εγκεφάλου, που ωθούν τον άνθρωπο να δράσει και να αγοράσει παρορμητικά, προσπερνώντας τα τμήματα εκείνα που ελέγχουν την ορθολογική σκέψη.
Την εγκεφαλική δραστηριότητα 24 εθελοντών, που κλήθηκαν να παρακολουθήσουν μια σειρά διαφημιστικά σπότ, μελέτησαν ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια. Μετά τα εγκεφαλογραφήματα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσες διαφημίσεις προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές με απλά και ορθολογικά δεδομένα, είναι λιγότερο αποτελεσματικές στο να ωθήσουν τον άνθρωπο να αγοράσει. Το αντίθετο αποτέλεσμα έχουν όσες διαφημίσεις χρησιμοποιούν τη «μη ορθολογική επιρροή», δηλαδή ερεθιστικές εικόνες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των επιστημόνων, μια ωραία γυναίκα με ανοιχτά πόδια που διαφημίζει τζιν παντελόνια, έχει πολύ πιο δυνατή επίδραση στον εγκέφαλο, από ότι ένα σπότ για αγορά αυτοκινήτου που απλώς παραθέτει τα προσόντα του όσον αφορά στην κατανάλωση βενζίνης ανά χιλιόμετρο. Και αυτό γιατί το πρώτο είδος διαφήμισης έχει την ικανότητα να παρακάμψει τις περιοχές του εγκεφάλου, που επεξεργάζονται λογικά τις ιδέες και τις εικόνες.
Αναλύοντας τα συμπεράσματα της έρευνας ο επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας, Ίαν Κούκ, έδωσε μία συμβουλή: «Προσοχή στον εγκέφαλό σας και προσοχή στο πορτοφόλι σας». Δικαιολογώντας την άποψή του, είπε ότι οι ερεθιστικές διαφημίσεις μειώνουν τις ορθολογικές αναστολές και παρακινούν σε άσκοπες αγορές και σπατάλη χρημάτων.
Keywords
επιρροή, τζιν, γυναικα, εικονες, αγορα αυτοκινητου, αγορα, απλα, ειπε, ιδεες, ειδος, τζιν, σειρα, αγορες, ποδια
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- «Εκπλήξεις» κρύβει η τροπολογία για το τέλος ακίνητης περιουσίας - Απαλλαγές
- Παντρεύεται η Χειλουδάκη!
- ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!...
- Δήλωση αντίθεσης στην πληρωμή αντισυνταγματικής φορολογίας!
- Mας έβαλε τα γυαλιά η Σουηδέζα……………………..
- Τι έγινε στη Νομική Αθηνών εχθές ?
- Θεσσαλονίκη: Έτσι... ξετίναξαν την ''Εθνική Ασφαλιστική''-Κέρδισαν πάνω από 1εκ.€!
- Ηχητικό ντοκουμένο από συμπλοκή αστυνομικών με αθίγγανους στο Ζεφύρι!
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις 24wro
- Νέες κινητοποιήσεις από τα ταξί
- Γιατί το Drive είναι η καλύτερη ταινία του 2011
- Ποια ηθοποιός έπεσε κι έσπασε το πόδι της την ώρα που περπατούσε;
- Ποιές χώρες προσφέρουν το πιο γρήγορο internet;
- Ήρθε, είδε και έγραψε πώς είναι να είσαι Έλληνας
- Θέμα εβδομάδων η χρεοκοπία της Ελλάδας
- Σε χαμηλά 16 ετών έκλεισε το Χρηματιστήριο Αθηνών
- Περίπου 4 δισ. δολάρια τα κέρδη του Facebook για το 2011!
- Τελευταία Νέα 24wro
- Η φωτογραφία από το διαβατήριο του Πρίγκιπα!
- Δείτε την Britney Spears να...ληστεύει μαγαζί!
- Η Ελλάδα θα προχωρήσει στις δεσμεύσεις της
- Ο καλύτερος παίκτης του κόσμου που δεν παίζει μπάσκετ
- GPS για τον εντοπισμό… παιδιών
- Γ.ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ: Η κυβέρνηση δεν μπορεί πια να ξεγελάσει κανέναν
- Ποιές χώρες προσφέρουν το πιο γρήγορο internet;
- Ναι στην εξεταστική για τα οικονομικά στοιχεία λέει η ΝΔ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- ΧΑΑ: Θεαματική βουτιά 16ετίας!
- οι σημαδεμένοι … (Ο Στάθης τα σπάει και σήμερα…)
- Λαγκάρντ: Ατυχής η σύγκριση Ελλάδας-Αργεντινής
- ΠΙΘΑΝΗ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΚΗ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ
- Αλλάζουν όλα με το νέο βαθμολόγιο - μισθολόγιο
- Νέα γενιά φορητών υπολογιστών με λεπτό πλαίσιο οθόνης
- Απορίες...
- Δήλωση αντίθεσης στην πληρωμή αντισυνταγματικής φορολογίας!
- Λιντζέρης: Υπάρχει μελαγχολία και την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ