Παίρνει φωτιά το Facebook τις Παρασκευές!

00:35 16/4/2011 - Πηγή: 24wro
Αν από την ώρα που φτάσατε σήμερα... στη δουλειά ρίχνετε κλεφτές ματιές στο Facebook ή «χαζεύετε» τις αναρτήσεις στο Twitter, παραμελώντας την εργασία σας, μην νιώθετε άσχημα. Όλοι το ίδιο κάνουν. Δύο ξεχωριστές έρευνες καταδεικνύουν ότι η Παρασκευή είναι η...


ημέρα κατά την οποία τα κοινωνικά δίκτυα του Ίντερνετ παίρνουν «φωτιά», με τους χρήστες τους να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα προφίλ τους, κάνοντας αναρτήσεις, αλλά κυρίως παρακολουθώντας
ό,τι δημοσιεύουν οι «φίλοι» τους. Επίσης, η διάθεσή τους είναι αισθητά βελτιωμένη τις Παρασκευές, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εργάσιμες ημέρες, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις αναρτήσεις που κάνουν.

Τα ευρήματα
Συγκεκριμένα, η ενασχόληση των χρηστών με το Facebook την Πέμπτη και την Παρασκευή είναι κατά 18% υψηλότερη από τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Buddy Media, η οποία ειδικεύεται στο μάρκετινγκ στα social media.

Οι ερευνητές της εταιρείας ανέλυσαν, σε διάστημα 14 ημερών, περισσότερες από 200 σελίδες, αναρτήσεις, σχόλια και «Likes» στο Facebook, διαπιστώνοντας ότι οι δύο τελευταίες ημέρες της εβδομάδας κάνουν τα πληκτρολόγια να… «αναστενάζουν».

Παράλληλα, μια εσωτερική έρευνα που διενήργησαν αναλυτές του Twitter, κατέδειξε ότι οι χρήστες του δημοφιλούς ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης αναρτούν τα περισσότερα tweets τις Παρασκευές.

«Τις Παρασκευές το μυαλό είναι ‘αλλού’’»

Ο λόγος είναι αρκετά προφανής: «Οι άνθρωποι (τις Παρασκευές) έχουν στο μυαλό τους το Σαββατοκύριακο και σκέφτονται τα πάντα εκτός από την δουλειά. Το μυαλό τους είναι ‘’αλλού’’. Βρίσκεται σε μια διαδικασία μετάβασης προς το Σαββατοκύριακο», εξήγησε ο Τζερεμάια Όουγιανγκ, στέλεχος της εταιρείας ερευνών Altimeter Group, μιλώντας στο ιστολόγιο τεχνολογίας Mashable.com.

«Οι άνθρωποι αφήνουν πίσω την εβδομάδα που τελειώνει και ‘’σαλπάρουν’’ για το Σαββατοκύριακο. Ενδιαφέρονται περισσότερο να μάθουν τι συμβαίνει γύρω τους και τι ετοιμάζουν οι φίλοι τους», υπερθεματίζει ο Ρικ Λίμπλινγκ, διευθυντής ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας Coyne PR.

Σύμφωνα με τον κ. Λίμπλινγκ, την τελευταία ημέρα της εργάσιμης εβδομάδας οι χρήστες των social media «χαζεύουν» περισσότερο στους λογαριασμούς άλλων χρηστών.

Για το λόγο αυτό, τα «κλικ» σε σελίδες και προφίλ είναι περισσότερα, ενώ η συχνότητα ανανέωσης των σχολίων είναι χαμηλότερη.

«Δεδομένου ότι η συνολική δραστηριότητα φαίνεται να είναι μικρότερη σε σύγκριση με το ‘’χαμό’’ που επικρατεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι χρήστες μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή σε κάθε tweet, πολύ απλά διότι υπάρχουν λιγότερες αναρτήσεις», σημείωσε ο Νταν Ζαρέλα, επιστήμονας που εργάζεται στην πλατφόρμα online μάρκετινγκ HubSpot.

Οι αναρτήσεις σήμερα
Μια ματιά στα προφίλ χρηστών του Facebook είναι αρκετή για να καταλήξει κανείς στο συμπέρασμα ότι οι αναρτήσεις της Παρασκευής είναι περισσότερες και, παρ
Keywords
Τυχαία Θέματα