Ποδόσφαιρο: νο1 για τους διαφημιστές

00:04 16/10/2012 - Πηγή: 24wro

Η Ολυμπιάδα μπορεί να είναι το απόλυτο αθλητικό γεγονός για εκατομμύρια αθλητές σε...

όλο τον κόσμο, αλλά για τις εταιρίες χορηγούς, ακόμη και η επιτυχία των πρόσφατων Αγώνων στο Λονδίνο, ωχριά μπροστά στην συνεχιζόμενη κυριαρχία του ποδοσφαίρου.

Η Adidas, νούμερο 2 αθλητική εταιρία στον κόσμο, πίσω από τον κολοσσό του χώρου Nike, ήταν ο μοναδικός χορηγός αθλητικού υλικού στους Ολυμπιακούς Αγώνες
του Λονδίνου, με μια συμφωνία αξίας 162,2 εκ δολαρίων, ντύνοντας τους επισήμους, τους 80.000 εθελοντές και παρέχοντας υλικό σε 3.000 αθλητές.

Τα αποτελέσματα τις συνεργασίας αυτής, έδειξαν τριπλασιασμό των πωλήσεων της Adidas κατά τη διάρκεια των αγώνων, σε σύγκριση με τους αγώνες του 2008 στο Πεκίνο, ανεβάζοντας τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά 24%.

Παρ’ όλη την επιτυχία του εγχειρήματος, η Γερμανική εταιρία παραδέχεται ότι τα οφέλη της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, δεν συγκρίνονται με αυτά που προκύπτουν από το ποδόσφαιρο. Η Adidas, έχει συνεργασία με τα δύο κορυφαία ποδοσφαιρικά γεγονότα στον κόσμο, το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της UEFA.

Παράλληλα και άλλες πολύ μεγάλες εταιρίες ό πως η McDonalds, η Canon και η Continental, ακολούθησαν την Adidas επενδύοντας μεγάλα ποσά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, το καλοκαίρι που μας πέρασε και κερδίζοντας προβολή σε δισεκατομμύρια τηλεθεατές και φιλάθλους στον κόσμο.

«Ένα ποδοσφαιρικό γεγονός έχει σαφέστατα θετική επίδραση στις πωλήσεις, δεδομένου ότι μπορείς να πουλήσεις εκατομμύρια από τις επίσημες μπάλες της διοργάνωσης καθώς και εμφανίσεις των ομάδων» αναφέρει ο διευθυντής επικοινωνίας της Adidas, Jan Runau προσθέτοντας ότι «Η εταιρία μας συγκεκριμένα, πούλησε επτά εκατομμύρια μπάλες «Tango 12» και ένα εκατομμύριο συλλεκτικές μπλούζες της Γερμανίας, πριν και κατά τη διάρκεια του Euro 2012». Σημειώνεται μάλιστα ότι, η εταιρία θα έχει κέρδη πάνω από 2,1 δις δολάρια από το ποδόσφαιρο μέσα στο 2012, νούμερο που είναι κατά 23% υψηλότερο από το 2008 που επίσης διεξήχθη Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

«Αντίθετα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι άμεση επίδραση στις πωλήσεις δεν είναι τόσο μεγάλη, λόγω του γεγονότος ότι τα αθλήματα δεν είναι τόσο εμπορικά και δεν ταυτίζεται ο κόσμος με τους πρωταγωνιστές. Κανείς δεν θα αγοράσει την εμφάνιση ενός μαραθωνοδρόμου, απλά και μόνον επειδή κέρδισε ένα χρυσό μετάλλιο» συνέχισε ο Runau.

Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή έλαβε κατά μέσο όρο ποσά ύψους, 85 με 90 εκ δολάρια, για κάθε χορηγική της συνεργασία της περιόδου 2009-2012, και σε αυτό προστέθηκαν και κάποιοι επιπλέον πόροι ώστε να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου. Σε σύγκριση αυτών των αριθμών, η Adidas, υπέγραψε το 2005 συμφωνία ύψους 351 εκ δολαρίων με τη FIFA, για την περίοδο μέχρι το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 στη Βραζιλία. Η εταιρία που μαζί με την Coca Cola και τη Sony, είναι οι κυριότεροι συνεργάτες της FIFA, θα πρέπει παράλληλα να προμηθεύει με μπάλες κ
Keywords
Τυχαία Θέματα