Πώς αλλάζει η καταναλωτική συμπεριφορά κατα τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης;

09:26 18/7/2011 - Πηγή: 24wro
Μία παγκόσμια επιβεβαιώνει όλα όσα ζούμε κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης...



Η αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων είναι το πρώτο και πιο φυσικό επακόλουθο της οικονομικής κρίσης. Η εταιρία Βoston Consulting Group (BCG) διεξήγαγε την ετήσια έρευνα της που αποκάλυψε την δραστική αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων.

Η φετινή έρευνα για την παγκόσμια οικονομική κρίση διεξήχθη το Μάρτιο 2011 σε 21 χώρες όπου ερωτήθηκαν σχεδόν 25.000 καταναλωτές, με 800 συμμετέχοντες από την Ελλάδα.

Το ποσοστό των Ελλήνων που απάντησαν ότι έχουν επηρεαστεί άμεσα και με έντονο τρόπο οι συνήθειες τους ήταν 74%, το μεγαλύτερο ανάμεσα στους συμμετέχοντες από τα 21 κράτη.

Οι καταναλωτές αποκάλυψαν στην έρευνα και τις καταναλωτικές τους συνήθειες και ανάμεσα σε αυτές που δεν διατίθενται να ξοδέψουν άλλα λεφτά σε σχέση με το παρελθόν είναι τα κοσμήματα και τα αξεσουάρ. Την κατανάλωση των πρώτων θα σταματήσει το 76%, ενώ των δεύτερων το 71%. Ανάμεσα σε όλες τις περικοπές και τις μειώσει υπάρχουν και κάποιοι κλάδοι που παρουσιάζουν αύξηση στην κατανάλωση τους, όπως είναι τα παιδικά ρούχα, που βέβαια το ποσοστό φτάνει στην καλύτερη περίπτωση στο 16%.

Οι Έλληνες επίσης μέσα από την έρευνα επιβεβαίωσαν την αξία της αποταμίευσης και της υγείας ως τομείς που αξίζει κάποιος να επενδύει τα χρήματα του, όπως επίσης και τα προϊόντα πολυτελείας που φαίνεται ότι δεν είναι εύκολο για το λαό να τα αποχωριστούν σε σχέση με τα υπόλοιπα κράτη που πήραν μέρος.

Καταληκτικά να πούμε πως τα προϊόντα προσφοράς κερδίζουν αυξανόμενα το ενδιαφέρον του λαού μας, ως αναμενόμενη αντίδραση στην οικονομική κρίση.

queen.gr
Keywords
Τυχαία Θέματα