Δυναμική ανάπτυξη για την ιδιωτική ετικέτας
16:05 4/4/2011
- Πηγή: i-Reporter
Ανοδική πορεία παρουσίασε το 2010 η συνολική αξία πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) παρουσιάζοντας αύξηση 6% σε σχέση με το 2009, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης της Icap Group.
Το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 13% το διάστημα 2007-2009. Χαρακτηριστικό είναι ότι η ετήσια αύξηση των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας υπερβαίνει την αντίστοιχη αύξηση των συνολικών πωλήσεων του κλάδου των super
markets και cash & carry.
Στη δυναμική της εξεταζόμενης αγοράς αναμφίβολα συμβάλλει η οικονομική ύφεση και η γενικότερη αλλαγή που παρατηρείται στην καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού. Κυρίαρχη κατηγορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας παραμένουν τα τρόφιμα με ποσοστό συμμετοχής 61% περίπου στο συνολικό μέγεθος της αγοράς το 2009. Ακολουθεί η κατηγορία που περιλαμβάνει τα προϊόντα καθημερινής συντήρησης του νοικοκυριού (απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά) με ποσοστό 16% και η κατηγορία που περιλαμβάνει τα πάσης φύσεως χρηστικά είδη του νοικοκυριού, καθώς και τα είδη ένδυσης με ποσοστό 12%.
O βαθμός διείσδυσης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο σύνολο των πωλήσεων των επιχειρήσεων super markets και cash & carry διαμορφώθηκε σε 16,8% το 2009 έναντι 15,5% το 2008.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, καθώς, πέραν της ανταγωνιστικότερης τιμής τους, εδραιώνονται ολοένα και περισσότερο στη συνείδηση του καταναλωτή ως εφάμιλλα των επωνύμων για την ποιότητα, τη φήμη, τη συσκευασία και τη συνολική τους εικόνα εν γένει. Στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων περιλαμβάνονται όλα τα εμπορεύματα που διατίθενται με το εμπορικό σήμα ενός καταστήματος λιανικής. Το εμπορικό σήμα μπορεί να είναι η επωνυμία της επιχείρησης ή ένα σήμα το οποίο δημιουργείται αποκλειστικά από την επιχείρηση λιανικής για τα καταστήματά της.
Οι επιχειρήσεις του κλάδου των super markets έχουν αναπτύξει τα private label με ταχείς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, “κτίζοντας” πάνω στην αναγνώριση της ταυτότητάς τους και την πιστότητα του κοινού τους. Αξιόλογη παρουσία έχουν και οι προμηθευτικοί όμιλοι (όμιλοι κοινών αγορών) που δημιουργήθηκαν προκειμένου οι ανεξάρτητες επιχειρήσεις και οι μικρότερες αλυσίδες να αντιμετωπίσουν τον εντεινόμενο ανταγωνισμό στον κλάδο των super markets.
Το διαθέσιμο εισόδημα και ο δείκτης τιμών καταναλωτή, το μέγεθος των νοικοκυριών, καθώς και η συμμετοχή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι αγορών ανά επίσκεψη, αποτελούν τους παράγοντες που καθορίζουν τη συνολική ζήτηση των εν λόγω προϊόντων.
Στο πλαίσιο της μελέτης έγινε και χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων super markets και cash & carry που διαθέτουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, βάσει επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Από την ανάλυση του ομαδοποιημένου ισολογισμού, ο οποίος συντάχθηκε με βάση αντιπροσωπευτικό δείγμα 52 εταιρειών για τις οποίες υπάρχο
Το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 13% το διάστημα 2007-2009. Χαρακτηριστικό είναι ότι η ετήσια αύξηση των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας υπερβαίνει την αντίστοιχη αύξηση των συνολικών πωλήσεων του κλάδου των super
Στη δυναμική της εξεταζόμενης αγοράς αναμφίβολα συμβάλλει η οικονομική ύφεση και η γενικότερη αλλαγή που παρατηρείται στην καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού. Κυρίαρχη κατηγορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας παραμένουν τα τρόφιμα με ποσοστό συμμετοχής 61% περίπου στο συνολικό μέγεθος της αγοράς το 2009. Ακολουθεί η κατηγορία που περιλαμβάνει τα προϊόντα καθημερινής συντήρησης του νοικοκυριού (απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά) με ποσοστό 16% και η κατηγορία που περιλαμβάνει τα πάσης φύσεως χρηστικά είδη του νοικοκυριού, καθώς και τα είδη ένδυσης με ποσοστό 12%.
O βαθμός διείσδυσης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο σύνολο των πωλήσεων των επιχειρήσεων super markets και cash & carry διαμορφώθηκε σε 16,8% το 2009 έναντι 15,5% το 2008.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, καθώς, πέραν της ανταγωνιστικότερης τιμής τους, εδραιώνονται ολοένα και περισσότερο στη συνείδηση του καταναλωτή ως εφάμιλλα των επωνύμων για την ποιότητα, τη φήμη, τη συσκευασία και τη συνολική τους εικόνα εν γένει. Στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων περιλαμβάνονται όλα τα εμπορεύματα που διατίθενται με το εμπορικό σήμα ενός καταστήματος λιανικής. Το εμπορικό σήμα μπορεί να είναι η επωνυμία της επιχείρησης ή ένα σήμα το οποίο δημιουργείται αποκλειστικά από την επιχείρηση λιανικής για τα καταστήματά της.
Οι επιχειρήσεις του κλάδου των super markets έχουν αναπτύξει τα private label με ταχείς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, “κτίζοντας” πάνω στην αναγνώριση της ταυτότητάς τους και την πιστότητα του κοινού τους. Αξιόλογη παρουσία έχουν και οι προμηθευτικοί όμιλοι (όμιλοι κοινών αγορών) που δημιουργήθηκαν προκειμένου οι ανεξάρτητες επιχειρήσεις και οι μικρότερες αλυσίδες να αντιμετωπίσουν τον εντεινόμενο ανταγωνισμό στον κλάδο των super markets.
Το διαθέσιμο εισόδημα και ο δείκτης τιμών καταναλωτή, το μέγεθος των νοικοκυριών, καθώς και η συμμετοχή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι αγορών ανά επίσκεψη, αποτελούν τους παράγοντες που καθορίζουν τη συνολική ζήτηση των εν λόγω προϊόντων.
Στο πλαίσιο της μελέτης έγινε και χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων super markets και cash & carry που διαθέτουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, βάσει επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Από την ανάλυση του ομαδοποιημένου ισολογισμού, ο οποίος συντάχθηκε με βάση αντιπροσωπευτικό δείγμα 52 εταιρειών για τις οποίες υπάρχο
Keywords
icap group, εν λόγω, icap, group, super, συμμετοχή, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , αξια, Καλή Χρονιά, αποτελεσματα, πλαισιο, υφεση, icap, αυξηση, διαστημα, δειγμα, εγινε, εν λόγω, εικονα, ποιοτητα, συμμετοχή, φημη, group, super, ειδη, icap group, σημα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- Γιατί έκλεισε το θρυλικό Rock ‘n’ Roll στο Κολωνάκι
- ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ Ι.Ν.ΑΓ.ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ !!!!!!
- Διπλός ελληνικός... γι' αυτούς που ξέρουν απο καφέ
- Φωνολογικές Διαταραχές vs Αρθρωτικές Διαταραχές: Θεραπευτικές προσεγγίσεις
- Έχει ο Μύρτσος facebook ;
- Ποιος άλλος βρίσκεται μαζί με την Εύα Καϊλή στην εικόνα του προφίλ της στο facebook;
- Λιάπης: Δεν είμαι εγώ ο πρώην υπουργός με τα 178 εκ. ευρώ!
- Λειτουργία (;) παιδικών σταθμών δήμου Αθηναίων
- ΣΟΚ-καρέ καρέ η εξάπλωση του εφιάλτη πάνω από την Ευρώπη, μετά την έκρηξη στο Τσερνομπίλ- δείτε το βίντεο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις i-Reporter
- Με τον Τζορτζ Σόρος συναντήθηκε ο Γ. Παπανδρέου
- Απορρίπτουν σχέδιο μετάβασης της εξουσίας στον Σέιφ αλ-Ισλάμ
- Διαδεδομένη συνήθεια στους μαθητές το κάπνισμα
- Δυναμική ανάπτυξη για την ιδιωτική ετικέτας
- Ο Κυπριανού διαψεύδει έγγραφο της WikiLeaks
- "Χρηματοδοτήσεις της ΕΕ για τη Στήριξη των ΜμΕ"
- Προτάσεις για την κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων
- Πασχαλινό ωράριο στα εμπορικά καταστήματα
- Σε επίπεδα ρεκόρ η ανεργία στην Ισπανία
- Διαμαρτυρία κτηνοτρόφων στη Λάρισα
- Τελευταία Νέα i-Reporter
- Δυναμική ανάπτυξη για την ιδιωτική ετικέτας
- Ο Βεστερβέλε θα παραιτηθεί και από αντικαγκελάριος
- Πράσινο φως για 30 δισ. στις τράπεζες
- Με τον Τζορτζ Σόρος συναντήθηκε ο Γ. Παπανδρέου
- Πασχαλινό ωράριο στα εμπορικά καταστήματα
- Δεν μπορεί να επισκεφθεί τη χώρα του επειδή λαμβάνει φάρμακα με κάνναβη
- Διαδεδομένη συνήθεια στους μαθητές το κάπνισμα
- Η πυρηνική ενέργεια μετά την κρίση
- Απορρίπτουν σχέδιο μετάβασης της εξουσίας στον Σέιφ αλ-Ισλάμ
- Κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος ο κλάδος της γούνας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Η «τορπίλη» του Sheen βρήκε στόχο στο Σικάγο
- Κατασκευή φράχτη εξετάζουν οι επιστήμονες στην Ιαπωνία
- 3η γιορτή Patria... με εθνοπάθεια.
- ΤΟ VIP ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΤΟΥ ΠΕΤΑΛΩΤΗ...
- Βουλευτές προς γραμματέα Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ: Δεν θα μετατρέψουμε όλη την Ελλάδα σε καζίνο
- Ανάπτυξη και δημοσιονομική ανασυγκρότηση
- Ο ταλαντούχος κύριος Eastwood...
- Κομισιόν: Εγκριση για τα 30 δισ. στις τράπεζες...
- Το iPad 2 ήρθε στην Ελλάδα για 1 ημέρα! Το Πάσχα πάλι!
- ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ