Δύο βραβεία στην hol για την εξυπηρέτηση πελατών

14:21 19/7/2011 - Πηγή: PC Nea
H hellas online, ένας από τους ισχυρότερους παρόχους ολοκληρωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, ήταν η μοναδική εταιρία που απέσπασε 2 βραβεία από τα 9 στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών στις κατηγορίες «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών» και «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών». Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε για 2η φορά στη χώρα μας με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), και με την αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης
& Ανταγωνιστικότητας και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών. Στη φετινή διοργάνωση υποβλήθηκαν περισσότερες από 150 υποψηφιότητες σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών από εταιρίες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που εξυπηρετούν πελάτες, ανεξαρτήτου κλάδου και μεγέθους.Η hellas online είναι ο μοναδικός εναλλακτικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος που έχει συμμετάσχει και βραβευτεί και τις δύο χρονιές του θεσμού. Πέρυσι απέσπασε το βραβείο «Ομάδα της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών – Back Office» και φέτος ο κ. Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Customer Operations πήρε το βραβείο «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών» και το βραβείο «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών που παρέλαβε ο κ. Αργύρης Διαμαντής, Διευθυντής ΙΤ της hellas online. Η βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας από τους τρεις βασικούς πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής της hellas online. Με πελατοκεντρικό προσανατολισμό για την πιο άμεση, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση των συνδρομητών της, η εταιρία επενδύει με συνέπεια σημαντικά κεφάλαια σε ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία αιχμής και κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες ώστε να προσφέρει αξία στους πελάτες της. ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου
Keywords
Τυχαία Θέματα