Γερμανία: Στροφή στην online κατανάλωση

08:45 13/4/2011 - Πηγή: PC Nea
Το Διαδίκτυο χρησιμοποίησαν πέρυσι 38,1 εκατομμύρια Γερμανοί ηλικίας 14 έως 69 ετών προκειμένου να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Καταναλωτικών Ερευνών (GfK). Πρόκειται για μια αύξηση της τάξης των 4 εκατομμυρίων ή κατά 11,7% σε σχέση με το 2009, η οποία αποδεικνύει τη δυναμική των online αγορών.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στις αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων. Ο αριθμός των καταναλωτών που χρησιμοποίησαν αυτή τη μέθοδο έφτασε τα 5,4 εκατομμύρια έναντι 2,1 εκατ. το 2009,
δηλαδή εκτινάχθηκε κατά 157%. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός προσφορών, ενώ απλοποιούνται πολύ οι διαδικασίες αγορών.

Σε σχέση με τις προτιμήσεις των χρηστών του Διαδικτύου, στην πρώτη θέση των αγορών για το 2010 παρέμειναν τα βιβλία, με 18,9 εκατομμύρια. Ακολούθησαν τα είδη ένδυσης με 17,2 εκατ, ενώ η πρώτη πεντάδα συμπληρώθηκε από τα εισιτήρια για διάφορες εκδηλώσεις (13,3 εκατ.), από ήχους και μουσικά θέματα (11,3 εκατ.) και από κλείσιμο διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία (10,9 εκατ.).

Η Amazon επανέκτησε την πρώτη θέση από την Ebay, με 24,7 εκατ. διαδικτυακές αγορές το 2010 έναντι 20,9 εκατ. της βασικότερης ανταγωνίστριάς της. Στην τρίτη θέση και σε μεγάλη απόσταση από την πρώτη δυάδα βρέθηκε η Weltbild με 7,6 εκατ. εντολές αγορών, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την Otto (7 εκατ.). Η κορυφαία πεντάδα συμπληρώνεται από την Tchibo με 5,5 εκατομμύρια αγορές.

Ειδικά όσον αφορά τις online αγορές μέσω κινητών, η εντυπωσιακά ανοδική τους πορεία πρέπει πρωτίστως να αποδοθεί στη μεγάλη αύξηση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας οι οποίοι διαθέτουν συσκευές με πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την GfK, περίπου ο ένας στους τρεις από τα 49 εκατομμύρια των Γερμανών που έχουν ηλικία 14-69 ετών διέθετε πέρυσι συσκευή με τέτοια δυνατότητα, δηλαδή περίπου 16 εκατ. Από αυτούς, τα 10,6 εκατ. επέλεξαν να την αξιοποιήσουν, αριθμός που είναι αυξημένος κατά 79% σε σχέση με τα 4,7 εκατ. του 2009.

Στις προτιμήσεις των online αγορών μέσω κινητών προηγούνται τα παιχνίδια με 2,6 εκατ., ενώ ακολουθούν η μουσική (2,1 εκατ.), οι τραπεζικές συναλλαγές (1,9 εκατ.) και οι αγορές προϊόντων και υπηρεσιών (1,4 εκατ.).

ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου
Keywords
Τυχαία Θέματα