Η Lenovo στοχεύει στην τρίτη θέση

05:13 7/6/2012 - Πηγή: PC Nea
Η Lenovo ενίσχυσε τη δέσμευσή της με τους channel partners της στην περιοχή του ΕΜΕΑ, στο ετήσιο συνέδριό της «2012 EMEA Channel Forum» που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, παρουσιάζοντας τη νέα στρατηγική της που στοχεύει να φέρει την εταιρεία
από την τωρινή θέση #5 στην αγορά του EMEA, στη θέση #3.
Ο φιλόδοξος αυτός στόχος παρέχει τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης των επιχειρήσεων των συνεργατών του καναλιού κατά $US 1 δις. στο οικονομικό έτος 2012/2013.

Οι εμπορικοί και επιχειρηματικοί συνεργάτες της Lenovo, είχαν την ευκαιρία να δουν την παρουσίαση του Gianfranco Lanci, πρόεδρο του EMEA και Senior Vice President του Lenovo Group, που αφορούσε τη στρατηγική της εταιρείας για το ΕΜΕΑ, η οποία επικεντρώνεται στη διατήρηση και την προστασία των βασικών δραστηριοτήτων της στον επιχειρηματικό και το δημόσιο τομέα, ενώ ανοίγεται αποφασιστικά προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους καταναλωτές.

Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να διευρύνει τις ευκαιρίες εσόδων για τους συνεργάτες της με προϊόντα από το τμήμα MIDH (Mobile Internet Digital Home) ιδίως tablets, καθώς και με νέες σειρές προϊόντων με servers.

Έχοντας ως στόχο να τροφοδοτήσει τις φιλοδοξίες της εταιρείας, η Lenovo αναδιοργάνωσε πρόσφατα τις επιχειρήσεις της σε τέσσερις γεωγραφικές περιοχές –EMEA, APLA (Ασία, Ειρηνικός, Λατινική Αμερική), Κίνα και Βόρεια Αμερική.

Αυτή η στρατηγική κίνηση γεωγραφικής κατανομής των εταιρειών, θα διασφαλίσει και θα ευνοήσει την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα και τη συγκέντρωση των δραστηριοτήτων –ενισχύοντας την τοπική ευελιξία, την υπευθυνότητα και τη γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες των εταίρων, των πελατών και των καταναλωτών κάθε χώρας.

“Το EMEA είναι μια στρατηγικά κρίσιμη αγορά για εμάς. Πρέπει να διατηρήσουμε την εμπορική ηγεσία μας –είμαστε παγκοσμίως #1 στον εμπορικό τομέα –και ταυτόχρονα να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στο τμήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των καταναλωτών σε όλη την περιοχή, ώστε να πετύχουμε μαζί με τους εταίρους μας, το στόχο ανάπτυξής μας σε όλα τα τμήμα της αγοράς», είπε ο Gianfranco Lanci, πρόεδρος του EMΕA και Senior Vice President του Lenovo Group. “Αυτό θα μας βοηθήσει να κατακτήσουμε 10% μερίδιο αγοράς στο EMEA και να πραγματοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο στόχο μας να γίνουμε ένας από τους τρεις κορυφαίους παίχτες στην αγορά του ΕΜΕΑ”.

Υπό την ηγεσία του Vincent Fauquenot, στήθηκε ένα νέο τμήμα, το τμήμα προϊόντων και δικτύων του ΕΜΕΑ, το οποίο θα διασφαλίζει ότι η Lenovo ακολουθεί τη σωστή στρατηγική και ότι επιλέγει τα κατάλληλα προγράμματα, ώστε να προσελκύσει νέους συνεργάτες αλλά και να αυξήσει το μερίδιο των υπαρχόντων εταίρων.

Η τωρινή διαίρεση θα διευκολύνει την καθημερινή διαχείριση των επιχειρηματικών δικτύων τόσο των χωρών όσο και των ευρύτερων περιοχών, βοηθώντας στην ανάπτυξη πιο ευέλικτης στρατηγικής και στην αποτελεσματική δόμηση των προϊοντικών χαρτοφυλακίων για τις μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις καθώς και τους κ
Keywords
Τυχαία Θέματα